lørdag 2. juni 2012

I'm Back!! :)

Hallo på dere...jeg tok visst en drøy måned pause fra bloggen jeg. Jeg har jo nemlig vœrt på ferie, nemlig i NORGEEE!!!! :D yayy! Endelig var det min tur. :) Jeg booket billetten lenge før jeg hadde Greencard intervju, og gamblet på at intervjuet gikk fint, og det gjorde det jo, så vel hjemme i huset etter intervjuet pakket jeg og ordna, før jeg natta etter satte kursen til New York. Jeg sov der en natt, og så dro jeg til Norge! Jeg var borte akkurat en måned..fra 28. april til 28. mai, og innimellom der var jeg også en uke på Kreta med familien. Jeg hadde en heeelt knall måned, og jeg skal skrive et eget innlegg om det, med litt bilder og diverse. ;)

For nå ville jeg bare si at jeg er tilbake og at jeg skal begynne å skrive jevnlig igjen. Jeg er tilbake i North Carolina. Landet i New York på mandagen, var der til natt til onsdag, før jeg kjørte ned hit. Kom hit onsdag ettermiddag. Deilig å vœre tilbake i eget hus...og egentlig ganske deilig å tenke at at jeg ikke skal flytte noe sted i nœrmeste fremtid...jeg er nemlig drittlei pakking og utpakking og drassing av ting og tang hit og dit..hehe. ;)

Anyway, ville bare si hei! Vi blogges veeeldig snart! :)


-the cam-

Solnedgangen på Kreta! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar