onsdag 13. juni 2012

Han har startet reisen hjem!!

Tenk det...etter alle disse månedene har gutten min startet reisen hjem.. Han er ute av Afghanistan nå, og befinner seg i et av nabo-landene til Afghanistan hvor de skal vœre noen dager før de flyr over Atlanter'n og hit til meg!!! :-D Jeg kan fortsatt ikke si akkurat når han kommer hjem, men jeg kan si så mye som at det er under en uke til! Woop woop!! :-D

Jeg har ikke gjort så veldig mye nytt og spennende siden sist...det har gått i å se på Weeds, rydde og organisere her hjemme, trene.. I tillegg var jeg på besøk hos Arianna og Josh på lørdag. De er gode venner av David og meg. Han var i Afghan med David, men kom hjem med den tidligste gruppa som kom hjem. Hun er blitt en av mine beste venninner her i North Carolina. 
På lørdag var jeg der, vi slappet av ved bassenget, drakk sangria, og grilla.. Det var fire par, og meg.. Da savna jeg David litt ekstra kjente jeg..selv om jeg hadde det utrolig morsomt.. :-) Men nå er han straks hjemme også!! 

Arianna er til venstre..de to andre møtte jeg for første gang lørdag.. Koselig=)

Ellers har jeg fått tre bøker jeg bestilte i posten:

Sinnsykt mange som er hekta på disse bøkene om dagen, så måtte jo ta en titt jeg og.. Veldig fornøyd sålangt.. :)

Tja, hva mer er det å si.. Tror jeg avslutter her...på tide å dra rœva opp av sofaen og se å få svingt seg litt...jeg har masse små-œrender å ta meg av i dag... Blogges!



-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar