tirsdag 5. juni 2012

Slaraffen-liv....

...er vel det man kaller det livet jeg lever om dagen. :) Jeg står opp når jeg vil, legger meg når det passer meg, og gjør som jeg vil hele dagen.. Riktignok holder jeg meg litt busy hver dag med organisering her i huset osv...samt trening. Nå kommer jo snart gubben hjem, midt i bikinisesongen.. Skrekk & gru...hallo tredemølle og vekter! ;) Hehe.

Her er noen av bildene jeg har tatt den siste uka her i North Carolina:

Harry i bilen på vei ned hit. :-)
 Vel fremme hadde greencardet mitt kommet i posten..yayy!! :


David's gorilla-case hadde også ankommet fra Afghanistan.. Jeg fikk han til å sende den til en av de andre konene, siden jeg var i Norge. Så jeg hentet den hos henne....
 sagde opp låsen.....og VIPS:
Her er eksempel på møkkete t-skjorte som var å finne inni kassa.. Ahh, for en sœr lukt det var i den kassa...lol ;p
 Men inni lå også blant annet brevene jeg har sendt han (koselig å lese igjen), samt brev han har skrevet til meg men aldri fått sendt...yayy!) :-D


Ellers har jeg hatt noen fine dager her med tœnning på dagen, og vakker solnedgang om kvelden:

Harry har fått ny seng, som han elsker. Hver gang jeg drar ut en tur finner jeg han i denne når jeg kommer hjem igjen. :)

I går var jeg på lunsj på Applebee's med en gammel venninne, Nelly og sønnen hennes Aiden. Mannen hennes er også deployed, så da hadde vi selvsagt masse å prate om. :)




Fikk også handla litt i går...det ble kjole og nye hœler. Retail Therapy...utrolig hvor effektivt det er! ;) *elsk*

Og i dag tidlig fant jeg denne på nettet, på en finn.no liknende side, men for oss militœr-folk...fikk den veldig billig og den var strøken. Superfornøyd!!! :D


Så ja...ellers har jeg som sagt trent, nettshoppa, vaska, rydda, og ellers bare slappet av her hjemme med tv-serier og filmer, samt altfor mye internett...lol.

I dag fikk vi forresten også vite dato og tidspunktet David kommer hjem...ENDELIG!!!!! :) Jeg kan selvsagt ikke dele det her, av sikkerhetsmessige årsaker, men jeg kan si så mye som at det er mindre enn to uker til...yayy!!! :) 


Anyway, ville bare gi en liten update. Norges-updaten kommer også veldig snart! ;) 

Snakkes!!

-C.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅååååå! Så bra at han endelig kommer hjem! Har han virkelig vært borte i 6mnd allerede? Gøy å følge med deg her, kos deg videre med slaraffen ;)

    SvarSlett
  2. Ja, snart 6.5 mnd... EEEEndelig er det snart over!! :) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, det vet jo vi to mye om. ;)

    SvarSlett