lørdag 23. juni 2012

Første uka med han hjemme! :-)

Beklager fravœret folkens.. Har vœrt altfor opptatt med å ta igjen tid med gutten min, få høre alt om hans opplevelser de siste månedene, og fortelle han om mine. I tillegg har vi vœrt veldig opptatte med handling....faktisk! ;) Vi har kjøpt nye iPhone's.. Eller, David har kjøpt til oss...iPhone 4S.. Jeg er heldig jeg! I tillegg har vi kjøpt ny TV, ny bil, og masse annet nytt krims-krams til huset.. :-) Spennende! :)

Ellers har vi trent, hengt sammen her hjemme, vœrt på fest sammen med noen av kompisene hans, og ellers kosa oss med å vœre sammen igjen! :-)
Festen med kompisene hans samt noen foreldre av de var faktisk samme søndagen som de kom hjem.. Her er et par bilder fra det:


I kveld er det lørdag kveld her...eller teknisk sett natt til søndag. Min kjœre har sovnet på sofaen, så jeg tok meg tiden til å skrive et kjapt innlegg til dere. Vi har hatt film og vin-kveld her i kveld, han og jeg. KOS! 

Anyways, jeg skal prøve å oppdatere litt mer og oftere, men nå er det natta her i huset tror jeg. ;-)



-C.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar