fredag 29. juni 2012

Straks ferieee.. :-D

Hei og go' fredag! :-) Jeg har vœrt litt fravœrende her igjen..det skjer fra tid til annen. Har ikke skjedd så mye spennende i livet mitt egentlig. Dagene har gått med til masse kvalitetstid med mannen, trening hver dag, osv.. I går kveld var vi hos et vennepar, Heather og Rob, som jeg har skrevet om mye her før. Vi slappet av i bassenget og på bassengkanten med snacks og litt sprudlevann..superkos! :) 

I dag begynner David's units såkalte "block leave", dvs. ferien de får etter deployment. David har bestemt seg for å ikke ta ut hele ferien, så istedenfor å dra til New York i dag, som var planen, blir vi i området her litt lenger, og tar oss en liten mini-ferie sammen her i området rundt 4-juli.. Da får nemlig alle militœr-folk 4 dager fri automatisk, som ikke går utover feriedager.. Litt komplisert så jeg gidder ikke forklare nœrmere, men poenget er at vi har noen dager til her før vi drar på ferie. Gleder meg til både dagene her og ikke minst ferien. ;-) Hvor vi skal får dere vite senere, men hotell er booket og bikkjevakt er anskaffet. ;-)

Jeg har ikke vœrt så flink til å knipse bilder de siste dagene, med unntak av til Instagram.. Dermed kommer noen Insta-bilder her nå, som egentlig er ganske dekkende for innholdet i dagene mine den siste uka.. ;-) Vin-og filmkvelder med mannen, trening, herlig sommervœr, gutta mine, og blomster fra min kjœre. 








Anyway..gubben sover på sofaen og det er på tide å vekke han nå. Vi skal ut og spise middag i kveld.. 


Ha en strålende helg!!!



Deuces!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar