søndag 17. juni 2012

REUNITED!!!!!!!!!!♥♥

SE HVEM SOM ER HJEMME!!!!! :)
Etter nesten 7 måneder fra hverandre er vi endelig sammen igjen. Ingen flere bekymringer, ikke noe mer venting på telefon fra han, ikke noe mere avstand...ihvertfall på en god stund. Og det føles HERLIG! Han skulle ankomme basen rundt 3.15 Am (på natta), i natt. De var litt etter skjema såvidt jeg kan huske, men ikke mye.. Når de ankom basen dro de rett forbi oss for å slippe av våpener. Så måtte vi vente en time-halvannen til før de kom marsjerende inn. Jeg hadde sommerfugler og klump i magen og alt som var...jeg var både spent, nervøs, glad..og kald (jeg gikk jo i sommerkjole midt på natta, og i natt var det ikke altfor varmt)...haha.....anyway...alt på en gang! 
Veldig kjapt etter de hadde marsjert inn og fått en veldig kort tale hørte vi ordet "dismissed". Jeg hadde allerede spottet han, og jeg så også at han antakeligvis hadde spottet meg og tittet i min retning. Så da jeg hørte "dismissed" småløp jeg bort og kastet meg om halsen på han. Dere kan tro det føltes herlig!! ENDELIIIG!!! :D

Her er et bilde vi tok som vi sendte foreldrene, tanta, og søstrene hans. Ellers hadde jeg med meg fotograf som tok mange flotte bilder...de kommer på bloggen såfort jeg får de av hun.. ;)

Siden vi kom hjem har vi bare prata og catcha opp MASSE, drikki (!) selv om det har vœrt morgenstund..og han har pakket ut tingene sine. Nå er han på telefonen med familien, og derfor tok jeg meg tid til å skrive dette! ;)
Klokken er kvart på 11 på formiddagen...om et kvarter har jeg vœrt våken i 24 timer, og jeg klarer meg fint sålangt. Det må vœre gleden og alt som følger med å endelig ha han hjemme.. Iiiiiiikkk!!!! :D

Men nå må jeg gå. Skal gå og stjele litt kos og en nuss fra mannen min... TENK AT HAN ER HJEMMMMEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer: