fredag 8. juni 2012

Weeds!

Jeg er helt hekta på weeds!!!!! Haahaha, slapp av...ikke weeds som i marijuana da...(vet du ble litt redd et lite øyeblikk nå mamma...lol) Weeds som i tv-serien Weeds.. Jeg titta litt rundt på Netflix i sta for å finne noe å se på for å få tiden til å gå.. Ikke overraskende så går tiden nemlig veldig sakte nå som det nœrmer seg David's hjemkomst.. På Netflix fant jeg Weeds, en serie jeg så noen episoder av for noen år siden, men aldri fikk fulgt ordentlig med på, dermed ga jeg den en ny sjanse nå..og jeg er HEKTA! Dermed blir både blogging om Norge som jeg hadde planlagt å foreta meg i dag, samt organisering av alle klesskapene til David og meg, som jeg også skulle gjøre i kveld, utsatt! Sålangt har jeg sett ikke mindre enn 12 episoder, og flere skal det bli...dette blir nok en lang natt. haha.. I morgen skal jeg faktisk gjøre noe gøy.. Jeg skal til Arianna og Josh (Arianna kom endelig tilbake til Jacksonville i dag etter et par uker hjemme i Atlanta), og der skal vi og noen folk til spise og drikke paraplydrinker ved bassengkanten...sweet! Ellers går dagene med til det vanlige....trening, soling og ellers avslapning hjemme. :)


Men nå, tilbake til disse:


Vi blogges!




-Camilla :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar