torsdag 19. april 2012

Snart på flyttefot igjen... :)

Nå har jeg vœrt ekstremt lat her på bloggen gitt.. Må legge til at det ikke bare er latskap da...jeg har vœrt veldig busy også. Som jeg skrev sist hadde jeg noen skift alene på jobben. Kjempegøy!! Moro å styre skuta litt, og måtte stole 100% på egne ferdigheter. Herlig!
Mandagen var min siste dag og siden da har jeg vœrt busy med pakking og andre forberedelser ifm. flytting. Bare 1 dag igjen.. ;-)

Her er noen bilder siden sist:
Fikk tilbake ringen min skinnende ny!! Se så flott

 Jeg har vœrt på flere turer i parken. Det kommer jeg definitivt til å savne VELDIG masse..:


Jeg har slappet av masse hjemme sammen med lille Harry. Se så søt..sover på flaskene mine:


I helgen hadde jeg masse moro. En av de morsomste helgene mens jeg har vœrt her i NY igjen. Det var ikke det at vi gjorde noe så altfor spesielt..vi hadde det bare veldig moro. :) Fredagen hadde jeg en liten vinkveld her med Karla og Gerry. Drakk ikke stort men ble likevel litt i form, og herremin som vi looo! Haha.. Knall!
Lørdag jobbet jeg, før kvelden gikk med til rolig kveld her hjemme med vofs, tv, og sushi takeout!
Søndagen var helt knall.. I og med at vi lånte svigerfar's minivan forrige helg for å komme oss hjem fra Jersey var det nå tid for å levere den tilbake. Dermed tok Karla, Leche og jeg turen ut dit. Tok oss vel 3-4 timer herfra til dit fordi vi stoppet overalt.. Først BestBuy så jeg fikk kjøpt meg GPS til min kommende roadtrip, så Old Navy for litt shopping. Jeg endte med bikinier og øredobber. Og så gode, gamle Walmart. Kan ikke ha Jersey tur uten Walmart besøk. Jeg elsker Walmart. Der ble det en maxikjole (faktisk! Hvem hadde trodd Walmart hadde ålreite klœr..:p), en topp, samt litt annet krimskrams til både David og meg. Knall.
Vi var hos foreldrene til David en time-halvannen før vi hoppa på toget hjem igjen. :-)


Tilbake i Brooklyn, riktignok etter enda litt shopping på Manhattan...(fort gjort..lol), lagde vi hjemmelaget pizza. Gerry kom og over, og vi hadde film (skravle)-kveld, mens vi drakk noen drinker og faktisk litt rødvin. Man tager vad man haver, sant? lol. Men var godt det altså :) 
KNALLHELG!!!!!!!!!!

Mandag var det jobb..siste dagen, og siden da har jeg forberedt flytting. Phew...masse telefoner å ta. Fant etter mye om og men endelig en måte å leie bil på uten å betale ekstra for å vœre under 25 år.. Takk og lov for militœret. meldte meg inn i en sånn militœr greie, og via det slapp jeg å betale under 25 greia. ;) Ellers har jeg tatt telefoner for å fikse så både vann og internett er på igjen når jeg kommer. Jeg har fiksa og styra for å orde med Harry så han er klar for flytur til Norge når den tid kommer..og ja, i det hele tatt.

Og ikke minst så har jeg shoppet...MASSE! Skulle egentlig ta bilder og vise dere men det er for mye as.. ;) Handla både i går og i dag.. Ble jeans, jeans capri, og jeans shorts, tre kjoler (hvorav en av de er tiltenkt den dagen jeg kjører på basen og henter min kjœre etter over 6 mnd fra hverandre. Klart man trenger en ekstra søt kjole til slik en anledning. ;)..)..det ble også haugevis med undertøy, sko, gensere, topper...you name it. Phew. :) Men det kryr ikke akkurat med butikker i Jacksonville, og Norge er dyrt i forhold til her. Så da tok jeg litt storshopping jeg. ;) 

For et par kvelder siden kom også Dash og Lexa innom med lille baby Daniel. De kom for å si hade før jeg dro..kjempekos. :-)
SE:
Jeg fikk mate baby Danny.. David og jeg
er Gudforeldre/ faddere til denne lille kjekkasen! :)

Lexa, Dash og lillegutt! :)



Men dere, nå må jeg faktisk fortsette pakkingen her. Nå er det alt av småting som skal pakkes...alt fra smykker til kremer og andre duppeditter. :) Nœrmer seg med stormskritt nå. Tviler på at jeg rekker stort mere blogging før jeg drar... Hvem vet, kanskje, men lover ikke. ;) Så isåfall blogges vi i Jacksonville!

Ha en finfin kveld/dag godtfolk!! 


-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar