mandag 9. april 2012

Påskehelgen=)

Hei...her blir det mest bilder og heller mindre tekst nå.. Og attpåtil kommer det kun bilder av meg i dag. Jupp....tok noen av svigerslekta og, men på finurlig vis har samtlige mennesker på samtlige bilder en eller annen form for snodig grimase gående...så da får dere heller nyte synet av meg denne gangen. Tihi. ;p

Anyway, dette blir kort fordi jeg er stuptrøtt, har hodepine OG tannverk, og har også fjernet to føflekker i dag, så jeg tenkte å legge meg før de eventuelt skulle begynne å gjøre vondt og. Takk og lov for smertestillende sier jeg bare...phew, dette er noe herk!

Helgen min ble som dere vet tilbrakt i New Jersey, hos svigers. Neste uke flytter jeg fra New York igjen, så jeg tenkte en tur til svigers først var passende. Også er det jo både koselig og morsomt å vœre der.. Så det ble en bra helg. 

Lørdagen kom flere av kusinene osv innom..deriblant Sheerly som fikk denne nydelige, lille skapningen for en måneds tid siden:



Etter masse mat, godt drikke, osv hjemme hos svigers bestemte jeg, Karla, et par av Davids kusiner, mannen til hun ene, og to andre jenter vi kjenner oss for å dra ut en tur. And so we did. Var bare ute en times tid, hvorav jeg trodde jeg skulle besvime av tannverk så og si hele tiden. Men ellers var det allright. :)



Søndagen ble også tilbrakt i Jersey. Bestemor, Karla og jeg var en tur på Walmart...ahh, jeg elsker Walmart...de har alt, og det er så billig. Ellers tilbrakte vi søndagen veldig avslappende i huset til svigers, før vi lånte en bil av pappa'n til David og turet tilbake til New York på kvelden. Jeg kjørte som vanlig..nå kan jeg veien utenat, og finnes ikke redd for å kjøre den strekningen.. Flotters! :)

Harry og meg på søndagen:


I dag har jeg som sagt vœrt hos hudlegen for å fjerne et par føflekker. Tenkte bare det var greit å få dem bort. Etter to timer (!) på venterommet kom jeg endelig inn til legen, en veldig hyggelig ung dame. Blir alltid glad når jeg får kvinnelige leger når jeg må sitte der i undertøyet til tider..hehe. :) Anyway, prosessen var lynkjapp...to bedøvelser, to kjappe skjœringer, og krem + plaster på. Ingen sting eller noenting. Og ikke gjør det vondt heller..enda ihvertfall. Jackpot. Den er jeg fornøyd med. ;-)
Noe jeg er mindre fornøyd med er tanna mi. I går kveld gjorde det så vondt at jeg desperat googlet etter kjerringråd i påvente av at de smertestillende skulle funke. Jeg fant noe om å bruke nellik-pulver, blande det i vann, duppe en bomullsdott i vannet og legge den på tanna. Jeg fant ikke nellikpulver her i huset men jeg fant nellik-spiker, så jeg knuste de med kniven, og prøvde, men nei...funka ikke. Jeg skal likevel prøve med pulver da, ..får prøve å få tak i i morgen.. Det har visst funket for mange andre. Imens får pillene ta støyten. :p Jeg har snakket med legen min i dag ang tannlege time, hun skulle henvise meg, så da satser jeg på at det skjer snart..Phew..

Men anyway..nå legger jeg meg snart. Gifteringen min er ferdig fikset etter at den knakk for et par uker siden, så i morgen skal jeg avgårde og hente ringene mine før turen går videre på jobb. Sjefen ringte nemlig tidligere og sa han trengte hjelp, så i morgen skal jeg jobbe et 8-timers skift alene!!! Bahh...skummelt, og likevel spennende og gøy. Veldig artig at de stoler nok på ferdighetene mine hva angår espresso og latte-kunst til at de lar meg styre sjappa alene! Yay..:) Men jeg må nesten vœre uthvilt tror jeg...vet det blir slitsomt. :p

Dette ble visst mye mer tekste enn det skulle bli..haha. Ja ja, natta godtfolk! ;)


-cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar