mandag 2. april 2012

Back in business..;)

Hello there fans! Jeg er så og si frisk igjen, og ligger for øyeblikket på senga iført håndkle på hodet og en såkalt kvinnebokser...og ikke så mye mer. Sikkert lekkert syn for den eventuelle flua på veggen.. men pytt. :p

Herregud så driiit kjipt det er å ha influensa. Jeg hadde det nettopp for første gang, og jeg kan ikke huske å ha følt meg så slapp og dårlig siden kyssesyken for 5 1/2 år siden.. Phew. Men nå er det som sagt så og si over. Takk og lov!
Det begynte på onsdagen etter en liten middagslur utpå ettermiddagen.. Jeg følte meg ikke bra da jeg våknet, og verre ble det utover kvelden. Jeg måtte pent melde fra til sjefen om at jeg var syk, og vips så sov jeg meg så og si igjennom hele torsdag og fredag. Jeg forsøkte meg ned i gata for å gå på hjørne-butikken på fredag, men fysj...det var et helvete, mildt sagt. Holdt på å svime av rett og slett. Lørdagen ble også tilbrakt i senga, men heldigvis var jeg mer våken lørdag. Og i går følte jeg meg endelig mer normal igjen... :-D

Takk og lov for at jeg har hatt Karla til å kjøpe med ting for meg, billig takeout i nœrmiljøet, og den søte Karibianske damen som bor her i huset som har kommet inn med skrelte appelsiner til meg så jeg kunne bli bedre. Søte! :)

Men nok sykdomsprat...nå er jeg som sagt myyye bedre! ;-)


Så til det jeg skulle dele med dere... ;-) Tihi... Det var jo en kjendis som ga meg en personlig gave her om dagen... Eller rettere sagt ikke til meg, men David...dog via meg. ;)
Denne kjendisen var min stamkunde på jobben, nemlig Steve Buscemi... Jeg har jo nevnt han før, men for de av dere som ikke skulle huske, hvis dere trykker HER kan dere lese mer om han.. ;-)
Han har jo spilt i utallige filmer og tv serier gjennom årene, så selvsagt er det stas at han er stamkunde hos oss.. ;-) David synes også dette var kjempe artig da jeg fortalte han om det for noen uker siden. Han er nemlig hektet på tv serien Boardwalk Empire, hvor Buscemi har hovedrollen, så min kjœre ba meg pent om jeg ikke kunne skaffe en autograf eller noe, og selv om det kanskje er litt uprofft i og med at jeg er på jobb når jeg ser han, lovte jeg å prøve...

På fredagen for snart to uker siden kom han innom jobben, og siden jeg jobbet med venninna mi Kacy, ingen andre kunder var i kø, osv, tok jeg meg tiden og muligheten til å forklare at min kjœre mann er en stor fan av Boardwalk Empire, og at han også er i militœret og sitter i stusselige Afghanistan akkurat nå, og at en autograf er noe han ville satt stor pris på. Jeg vet Buscemi har stor respekt for militœr, osv... Etter 11. September tok han til og med pause som skuespiller og begynte å jobbe med sine gamle kollegaer i brannvesenet på Manhattan for å lete i ruinene av World Trade Center.. Respekt!
Anyway...min nye skuespiller venn nøyde seg ikke med autograf. Istedenfor ba han om navnet til David på en lapp, og sa han hadde noe han ville gi han. Javel sa jeg selvsagt, og Buscemi sa han skulle komme innom med det! :-D :-D :-D

Han hadde kommet innom samme kveld og spurt etter meg, og lørdag morgen hadde han kommet med gaven til David. Jeg jobbet selvsagt i en annen butikk denne lørdagen, men etter jobb dro jeg innom Park Slope og hentet den... Og dette er hva som lå inni:
Et signert bilde hvor han takker min kjœre for servicen i militœret,
boken Boardwalk Empire som også er signert inni (se bildet under),
samt hele 1. sesong av tv-serien. :-) Woohooo!!!!!

Hvor kult er ikke det??!?!! David digget det ihvertfall, og det gjorde selvsagt jeg og!! :-)

Buscemi kom innom igjen i forrige uke, da jeg jobbet med sjefen faktisk. Jeg hadde fortalt sjefen om gaven fra han samme morgenen. Var litt nervøs for hva han skulle si, men sjefen synes bare det var dritkult han.. Ja og så kom Buscemi igjen da og spurte om jeg hadde fått gaven, og jeg sa ja og takket som bare det.. Jeg sa også at David digget gaven, og Buscemi bare "har han fått den alt?!", også forklarte jeg at "nei, nei, men jeg har jo vist den frem via internett"...også lo vi litt da vet dere..jeg og min venn Steve. ;p
Da jeg takket sa han "Anything I can do to help...".. Også skravlet vi litt om når David kom hjem, vœr og vind, muffins og kaffe, og vips så var det over, og Steve måtte videre.. Men fy søren så snill han er altså! :-) I'm happy!!


Så ja...det får'n si! Knakande bra kar! ;-)


Men nå skal jeg snart i seng. Jobb i morgen.. Skulle tro jeg hadde sovet nok disse siste dagene, men tydeligvis ikke...*gjeeesp*... Nattinatt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar