lørdag 21. april 2012

Fremme i Jacksonville!! :-D

Hei og hopp sukkertopp!!
JEG ER FREMME!!!!!

Jeg ankom Jacksonville rundt half fem i ettermiddag, etter 12 timer bak rattet. Jeg kjørte riktignok ikke alle 12 timene...de innebar også stopping for frokost og lunsj, bensin, bikkje-lufting, og en 45 minutters høneblund. Men anyway...her er jeg nå, og det er HERLIG!!
Det er ufattelig deilig å vœre her i huset mitt igjen...med tingene mine, tingene til David...tingene våre. Jeg føler meg så nœrme han når jeg er her...herlig følelse. :)
Jeg har ikke gjort stort siden jeg kom. Var en snartur på butikken for å kjøpe et par ting så jeg ihvertfall har noe frokost i morgen. Har pakket ut bittelitt av de ørten bagene og posene jeg klarte å drasse med meg. Jeez..bare vent til dere ser bilder av bilen..den var stappa. haha.. Har fått i meg noe middag, har også irritert meg over naboene som tar parkeringen min.. De stjal den mens jeg var på butikken i sta, selv om de hadde sett jeg var kommet tilbake og at jeg selvsagt da trenger parkeringen min tilbake og. Så da serverte jeg dem det samme tilbake.. Da de stakk ut en tur med ene bilen sin trippet jeg ut og flyttet bilen..hah!! Og ellers har jeg bare slappet av på sofaen med data'n på fanget. Klokkene er bare ti på kvelden men jeg vurderer en deilig dusj og tidlig kvelden. Tror en god natts søvn hadde gjort susen nå.
Jeg har noen bilder fra turen, men oppi alt dette kaoset vet jeg ikke hvor kabelen for å overføre bildene med er hen at the moment, så jeg får vise de en annen gang. ;) Tok et for litt siden da, som plaster på såret.. ;) Tilbake i stua mi med en sovende Harry på armen! Lol.. =)

Nå finner jeg senga!
Over og ut! ;-)

-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar