lørdag 7. april 2012

Påske-blogging fra Jersey:)

Hei folkens! Nå blogger jeg fra iPaden igjen...lenge siden sist. Jeg er rett og slett for lat til å dra frem mac'en. ;p
Jeg befinner meg nå i Jersey. Hit kom vi i går kveld. Det er jo påske, jeg hadde fri fra jobb hele helgen, og jeg flytter fra New York om under to uker. Derfor tenkte jeg det passet fint å ta turen ut til svigers denne helgen. :)

Sålangt har ikke oppholdet vært det beste..jeg sov vanvittig dårlig i natt, og våknet med vondt i en visdomstann..:/ usj. Men nå begynner det heldigvis å bli bedre.;)

Jeg skal ikke skrive så langt nå, tenkte bare å titte innom. Hva uka som er gått angår har den stort sett gått med til jobb, samt fiksing av masse ting jeg må fikse før jeg drar herfra...som skatteoppgjøret til David og meg, osv.. Fikk også skviset inn et møte med Arianna på tirsdagen. Hun er egentlig fra Atlanta, Georgia..nede i sørstatene. Vi møttes i Jacksonville i sommer siden David og Josh, mannen hennes, er i samme platoon. Siden har vi holdt kontakten og blitt veldig gode venninner..hun er en av de to jentene jeg har snakket med hver dag i løpet av denne deploymenten... Det hjelper veldig med venninner i samme situasjon. :) Arianna var i NY noen dager nå for å kjøpe brudekjole. Hun og Josh skal nemlig ha bryllup til høsten. Som de fleste andre militær-ekteskap giftet også de seg kjapt og gæli, for så å arrangere bryllup senere, sånn som David og jeg også skal en dag. Så til høsten skal altså de ha bryllup, og jeg skal til og med være en av Ariannas brudepiker. De blir knall:) Så ja, jeg møtte henne, søsteren og moren i SoHo, og vi vandret rundt der et par timer. Kjempekos å se henne igjen selv om det ikke ble så lenge;) Men nå sees vi jo snart i North Carolina igjen uansett..

Her er vi i SoHo:


Men ja, nå er jeg altså i Jersey. Jeg aner ikke hva lørdagskvelden, selveste påskeaften, vil bringe, men jeg tar det som det kommer. :) Under er to bilder jeg nettopp tok av henholdsvis meg og Harry. ;)




Men nå tror jeg at jeg avslutter for denne gang. Håper alle får en strålende påskeaften! Vi blogges snart igjen. ;)



-camilla-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar