mandag 6. februar 2012

ANNIVERSARY!!!♥ & SuperBowl Weekend!! ;-)

Jeg er SÅÅ trøtt nå, så dette blir mest sannsynlig et kort innlegg...nok en gang.. ;-p Sorry folks, men jeg ser faktisk dobbelt, og jeg overdriver ikke engang. Lol :p

Siden sist har jeg hatt en knallhelg, som begynte superfint med selveste 1 års bryllups anniversary for meg og David. :-) Ikke at vi har hatt noe ordentlig bryllup enda, og ikke at han var her så vi fikk feiret sammen heller..hehe. Menmen, gift i et år har vi ihvertfall vœrt! Yay!! :-)
David hadde sagt i forkant at jeg ikke fikk lov til å sjekke kontoen før etter jubileumet vårt. Jeg har jo alt ansvar for vår økonomi osv nå mens han er borte, så jeg titter jo innom der titt og ofte. Så da han sa det ante jeg riktignok ugler i mosen.. Hyggelige ugler da selvsagt! Og ganske riktig...JEG FIKK TO LEVERANSER PÅ DØRA!!!  Tihi.. ;-) Jeg er heldig jeg!
Jeg fikk en liten eske først, med hjerteformet sjokoladeboks, en bamse og en veske til å ha det i. :) Så tittet jeg på kortet og det var merket Valentines Day. Og i og med at det ikke er enda og kortet ikke nevnte noe om jubileumet vårt ante jeg ugler i mosen om en pakke til.. Og det stemte det, for noen timer senere sto nok en leveranse mann på døra, med en svœœr eske..Valentines pakka hadde bare tilfeldigvis kommet samme dag. ;-) Inni anniversary pakka lå en gedigen bamse, stor boks hjertesjokolade og et kjempevakkert smykke, også for ikke å snakke om de vakre ordene på kortene fra han..  :-) JEG BLE SÅ GLAAAD!!! Jeg har sagt til David noen ganger før at jeg ønsket meg en stoor bamse som jeg kunne sove ved siden av hver gang han er borte, og nå har eg det.. Han er så myk og god og.. Og ikke minst søt!! Smykket jeg fikk var presis min smak...hjertesmykke i perfekt størrelse. Love it! Også sjokoladen da...kempegod...gourmet. Trenger jeg si mer?! Fredagen var over all forventning. :-)

 




Så feiret jeg litt da vet dere..med champagne og sjokkis. YESS! Nam! :)


Lørdagen jobbet jeg..hektisk dag.. ;p Vel hjemme ordnet jeg meg, pakket, og så satte Karla, jeg, jentene, bikkjene, og Kim kursen mot Jersey. Vel fremme ble jeg sittende oppe til langt på natt og skravle med svigermor og Karla, før jeg sovna i onezie'n min på sofaen! :)

Søndagen slafet jeg hjemme hos svigers på morran før svigermor og jeg stakk på en butikk som heter BJ's. Der har de alt av mat, osv billig!! Så jeg handla masse greier til David...er jo så mye billigere å kjøpe i Jersey, og ikke minst i store bulker av gangen istedenfor separat. :-)

På kvelden var det SuperBowl party med masse mat og drikke, og NEW YORK GIANTS i finalen. Da måtte jo til og med jeg heie.. ;-) Og det gikk veien det! 21-17 til Giants over Patriots!! Woop Woop!! :-D


Jeg med det pene smykket jeg fikk av David'n min!



 F.v. svigerkusine Sheena, svigersøster Kimberly, svigerkusine Sheerly, svigersøster Karla, og meg. :-) Alle kledd i Giants farger for anledningen.. ;-)

Etter SuperBowl dro Karla, Makayla og jeg til New York. Jeg kjørte! Og det gikk som smuuurt. Sku tru jeg ikke hadde gjort noe annet.. ;p lol. Neida, men jeg er litt stolt, for dette er første gangen jeg kjører så langt i NY området uten David eller faren hans i bilen. Er liksom alltid tryggere når de er med for de forklarer og viser vei osv.. Men det gikk jo bare knallfint dette og! HIGH FIVE!!

Her er alt jeg kjøpte til David som jeg skal sende han etterhvert. :-)

Men NÅ legger jeg meg.. NATTA!!! ;-)



ZZZzzzzzzzzZZZZZ -Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar