lørdag 11. februar 2012

Dave & Busters, og første møte med baby Daniel! ♥

Shallabais! Jeg er tilbake.. ;) Tihi, vet jeg er dårlig med å oppdatere, men har liksom ikke skjedd stort i løpet av uka egentlig, så da venta jeg like greit. Men nå i helgen har det gått i ett, så her kommer update!

Men først...se på vofsene... Her er Puchito, Ginger og Harry. De to er hundene til Sanat, og er Harry's bestiser. Søtinger 

Og her er Harry som sov i fanget mitt i går:
SØTEN!!!

Anywho.. I går fylte Karla 26 år, så vi tenkte vi måtte feire litt. Hun hadde datteren med seg, så det ble med middag osv, men vi dro på Dave & Busters, som ligger på Times Square. Det er en blanding av restaurant, bar, og spillsted for barn og voksne, med spillmaskiner hvor du får kuponger hver gang du får poeng. Og på slutten kan du gå og bytte det inn i ting..leker osv. Så først ble det middag og et par drinker, før vi gikk til spill avdelingen. Makayla og jeg storkoset oss med spilling. :) Jeg blir jo fort som et barn igjen i sånne settinger! ;) Tihi. Kjempekoselig kveld!! :)

Bilder fra kvelden:




Vel hjemme med Harry'en min igjen:


I dag skulle jeg egentlig på jobb halv ti, men akkurat i det jeg skulle til å vri meg motvillig ut av senga så ringte sjefen for å informere om at han hadde gitt meg feil tidspunkt. Jeg skulle ikke begynne før halv ett. JACKPOT! Hihi...jeg bare snudde meg rundt og sovna igjen jeg! :) HerliG!! 
Vel fremme på jobb hadde jeg en fin dag  bortsett fra at David ringte.. Ja, du leste riktig. ;) Selvsagt er jeg glad han ringte, men jeg kan jo ikke ta telefonen på jobb. Så når vi ikke har snakket sammen siden mandag, og han ringer når jeg ikke kan ta den er det lett å bli frustrert. Menmen, vi fikk facebook-chatta litt i sta da i det minste..i hele 5 minutter. Frem til han får ringt igjen får jeg bare spille av voicemailen hans på telefonen x antall ganger for å høre stemmen hans.. ;-) Hihi. Stay positive..stay strong! Det er planen. ;) 

Etter jobb stakk jeg innom sykehuset like ved jobben min, hvor lille premature Daniel ligger inntil videre. Han er sønnen til en av David's beste kompiser, Daniel/Danny/Dash..ja, mange navn..;) David (og jeg?!) er Gudforeldre/faddere til lille Daniel Jr.. Han ble født for noen dager siden, i Uke 32 av svangerskapet, så han er drøye 2 kilo bare. Bitteliten, og KJEMPESØT! ♥ Se:


Vel hjemme har jeg sett på tv og slappet av hele kvelden. Skulle egentlig til Jersey i babyshower til kusina til David, men med lekse opphop, jobb i morgen, og to bikkjer i hus uten "bikkjevakt" valgte jeg å bli hjemme isteden. Angrer ikke! Fått unna masse lekser, og har fått slappet av. Jeg fikk også skravla litt med modern og fadern! Jeg elsker samtaler med mine kjœre hjemme i Norge, for å oppdatere om alt, og få oppdateringer derfra! ♥ :-) Dessuten tok bestemor med seg mat fra babyshoweren hjem til meg, så da de kom hjem i sta ble det mat på meg og. Yayy! :-D

Men dere, nå MÅ jeg sove.. Skal opp om 6 timer for å jobbe! Vi blogges snart da dere. :-) Ha en feiende flott søndag!

-the Cam-

2 kommentarer:

  1. SV: Jaa, er så koselig der!! :)
    I lige måte, sorry hvis jeg virket fjern - ble bare så veldig satt ut! Er ikke så ofte jeg blir stoppet i New York pga bloggen liksom! hehe

    SvarSlett
  2. Hehe, skjønner det. No prob. ;-)

    SvarSlett