fredag 24. februar 2012

Helg....igjen! :-)

Det blir ikke så mye skriving i dette innlegget tror jeg...jeg er så sliiiten! Det er allerede fredag igjen, eller teknisk sett snart lørdag. Jeg synes tiden bare flyr unna jeg.. Straks er februar over også. Utrolig! Men det er fint det synes jeg, for jo fortere tiden går jo fortere kommer jeg meg hjem til Norge, jo fortere kommer David hjem, og jo fortere er sommeren her. Så jeg har jo mye fint å se frem til, for all del. Men jeg skal innrømme at det blir noen tunge dager iblant her, midt oppi all ventingen og uvissheten om hvor lang tid ting vil ta.. De to siste dagene har faktisk vœrt ganske deprimerende. Jeg har jo gjort veldig lite konstruktivt med unntak av å vœre på jobb.. Jeg har tenkt mye, følt meg veldig alene, og mest av alt savnet alle dere i Norge mer enn noengang tidligere. Kanskje aller mest familien min!! Herremin som jeg savner dere!! Også venninnene mine også såklart...verdens beste venninner...jeg gleder meg sånn til å komme hjem til dere alle sammen!! Og når jeg ikke har snakket med David på over 5 dager heller så er det lett å bli litt depp.. Menmen, serverer livet deg sitroner så tilsett salt og tequila, sant?! ;-) Jeg skal holde meg sterk og positiv, og jeg skal komme ut av denne opplevelsen sterkere enn noen gang...fo' sho'! ;-)

Siden sist......

Mandagen kom Anne til Brooklyn igjen, og vi labbet til Prospect Park. Solen skinte og temperaturen var fin, så det var perfekt. Etter en tur rundt innsjøen i Prospect spiste vi lunsj på en cafe som heter The Oak and the Iris. Spiste en KJEMPEgod omelett med sopp, spinat og løk i..yumm. Den skal jeg begynne å lage her hjemme og.. ;-) Etter lunsjen dro vi innom og hentet Harry, før jeg satte kursen til dyrlegen med han mens Anne satte snuta mot Manhattan igjen.

Her er noen bilder fra dagen:







Lille tøffen min i allvœrs-jakka si. ;-) Haha. Nå har han endelig alle sprøyter tatt, samt microchip i kroppen, så nå er i det minste han snart klar for reise til Norge.. Nå mangler bare papirarbeidene til matmor... Skakke vœra lett.. ;-P Men her krysser jeg både fingre, tœr og ryggvirvler for at det kommer til å gå fort! :-) Gjelder å tenke positivt! 

Tirsdag skulle egentlig gå med til lekser men gikk i all realitet mest med til daffing, tv og generell avslapning. Sweet!
Onsdag var det jobb, så lunsj med Anne før hun dro til flyplassen..(Buhuu, kom tilbake!) 

Og så måtte jeg på skolen da..stas.


Anne og jeg lunsjet på samme sted (og ved samme bord faktisk) som der vi tok en matbit før vi gikk på skøyter i Bryant Park i januar for 3 år siden.. (Jupp; hukommelsen min er insane!) :




Ellers har uken labbet og gått med jobbing, lekser og ellers stort sett daffing her hjemme. Prøver å legge om kostholdet og matinntaket om dagen, og det fører automatisk til litt ekstra slapphet. Menmen. ;-) Blir vel vandt til det straks!

Heldige meg fikk også en hyggelig overraskelse i dag. Kom på perfekt tidspunkt, og jeg ble såå glad! Søte Elisabeth hadde nemlig sendt meg en pakke med godter fra Norge!! :-D

Sååå snilt! Tuuusen takk snuppa, du aner ikke hvor mye det betydde for meg!


Og sånn her har jeg ligget i så og si hele dag:


Med hunk-loveheart bildet jeg tok for å sende til David..tihi:


Anyway, det var stort sett det som er nytt herfra.. I morgen tidlig skal jeg på jobb, og jeg tenkte å vœre uthvilt, så jeg tror jeg avslutter her.

Ha en strålende helg folkens!! Vi blogges. ;-)


♥ Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar