torsdag 2. februar 2012

Hei og hopp sukkertopp!!! ♥

Hei på dere!.. Jeg har ikke skrevet på en stund, men relax..jeg har det bra! ;-)
Jeg har egentlig mye vass på hjertet, men dette blir likevel et kort innlegg...jeg er 1. kjempetrøtt, 2. har hodepine, og 3. drikker vin og skravler med Karla.. :-) (Ja, fin mix...jeg veit.. ;-)..)

Anyway..det gikk greit med "depresjonene" mine forklart i forrige innlegg, sånn ca. etter det innlegget. Hehe.. Hjalp å få det ut tror jeg! Siden da har jeg stort sett jobba, vœrt på skolen, og gjort grusomt mye lekser.. Og det er egentlig det. De to siste dagene har vœrt ekstreme. Sååå mye lekser, jobb og alt mulig..inkl. jobbmøte i går kveld! What a day.. ;-p 
I dag kunne jeg endelig sove lenge og bare slappe av..deilig!! Men jeg har likevel vœrt busy i dag. Startet dagen med å dekorer og pakke en care package til David'n min. Hadde godt selskap via Skype med Katarina'n og Susanne'n min da...Kjempekoselig å se jentene mine igjen. Skravling og latter..yayy!!..jeg savner dere! 

Etter å ha sendt pakka, handla in en haug med mat, vasket rommet, fått unna tre store maskiner med klesvask, og tatt en laaaang, varm dusj, sitter jeg nå her med svigersøss og tar et par glass vin før det er natta! Jeg har fri i morgen og, og jeg skal STORkose meg i eget selskap. I morgen har nemlig David og jeg vœrt gift i ett år!! Tenk det a!!! ;-) Så jeg skal drikke sjampis, se kjœrlighets filmer, og forhåpentligvis få en telefonsamtale med min kjœre! 
Ingenting er bedre enn når han endelig ringer.. Snakket med han i går for første gang på 6 dager. Han ringte først mens jeg var på jobb, hvor jeg ikke kunne ta den. OM jeg var noe irritert over timingen på den..hahah. Men så ringte han igjen mens jeg var i timen litt senere på dagen, og der missa jeg lett 30 min undervisning kan man si. ;-) Forklarte det for lœreren etterpå da..at jeg liksom ikke får ringt tilbake eller noe, og at vi snakker sjelden!


Anywho..nå sier jeg takk for meg for nå...SKÅL!, og god helg! ;-)

Slenger med et bilde fra...hmm...tirsdagen..?! Ser nemlig ikke ut nå, så da tar vi et gammelt isteden. :-) Dette bildet var før jeg skulle på jobb, det er derfor jeg har på lue... :p



SNAKKES!!!

-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar