torsdag 14. april 2011

Verdens beste familie fremme i New York City!! :-D

Heyhey!! Etter en busy dag i går med vasking av rom, klœr..ja, you name it, la jeg meg sliten og fornøyd i går kveld. Så var det opp på skolen i dag før jeg endelig kunne hoppe på subwayen down town for å møte familien min igjen, faktisk for første gang i år. :) Har jo ikke sett de siden sent i romjula, så det var ubeskrivelig godt å endelig se de face to face og klemme de igjen! :) <3

Fra hotellet dems gikk vi bort langs East River frem til Southstreet Seaport/ Pier 17, hvor vi spiste middag på Uno...en knallgod restaurant som jeg har vœrt på flere ganger før. Har nemlig noen venninner som har lagt sin elsk på burgeren der. ;) Kjempekoselig å vœre sammen med fammen igjen, og vi koset oss som bare det med middag og skravling!

Var heldige med vœret i dag og, etter et par dager med skiftende vœr. De tok tydeligvis med seg våren fra Norge.. ;) Så etter middagen ble det både litt vindusshopping i Pier 17-butikkene, og litt vandring rundt på piren...var så pent langs East River idet det begynte å bli mørkt. :)

Se:



Verdens aller, aller beste familie!! <3

Eldstebrorsan og meg foran Brooklyn Bridge og East River=)


Så ble det vandring tilbake til hotellet til fammen igjen. Stakkarene hadde jetlag til tusen, så de tok kvelden og jeg satte snuta hjemover til Brooklyn. :)

Nå har jeg sett dagens episode av Paradise, skravla med David, og as we speak titter jeg på The Bounty Hunter på tv.. Klokka er litt over 11, så jeg skal straks hoppe i dusjen og finne dyna. Må jo ha energi til å stå opp tidlig i morgen og møte familien igjen! Nå skal jeg vœre skikkelig turist i egen by den neste uka...gleder meg!! ;)

Vi blogges plutselig.. ;)



~the cam~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar