tirsdag 12. april 2011

Vinkveld, Jersey, fint vœr og drittvœr!

Hola! På tide med en update igjen. Skal prøve å gjøre den nogenlunde kjapp, for jeg er sliten etter 11 timer i skolemodus i dag..hadde skole fra 10 om morran til 9 om kvelden, med unntak av en time pause her og der. Og nå er klokka snart ett på natta..sliten jah. ;) Men en update skal jeg få skvisa inn her først. Er jo nesten en uke siden sist.. Kanskje like greit med tanke på kvaliteten på blogginnleggene jeg har postet i det siste. Ikke noe å hoppe i taket for akkurat..


Anyhow...Har stort sett gått stille og rolig for seg siden sist. Blir mye av det samme gamle..tv, surfing på nettet, en trimtur i ny og ne, middagslaging... Jah. Pretty much. :)
Vœrt flink å lage middag hjemme i det siste da.. *Klapp på skulder'n* Lol. Må øve nå vett, nå som jeg er kone og greier. ;)

Da fredagen kom ble jeg vintørst, og til min store glede var jeg ikke alene. Ble en bra kveld stort sett tilbrakt nede på kjøkkenet her i huset, sammen med Rebecca og tre venner av henne. Lœrte dem både Kings og Bussen, og arrangerte seff chugge-konk, og sjarmerende som jeg er vant jeg jo..hah.
Enda godt jeg har talent i noe... :p Høhh..!
Men ble en morsom kveld, og jeg ble ikke mer en bittelitt brisen, så var i finfin form dagen etter.. :)

Vinkveld her på fredagen! :)


Lørdagen slappet jeg av på formiddagen, før Raven, Miguel og jeg stakk til Manhattan på ettermiddagen for å møte tanta til David, Brenda, og dra til Jersey.. :)

Sånn var utsikten fra leiligheten der tanta og dama bor..ikke feil! :


Og sånn så det ut i solnedgangen på vei til Jersey.. Fiiint! Her kan man se litt av Brooklyn Bridge, i tilllegg til skyskraperne:


Fremme hos svigers var det tid for feiring av Karla's datter (David's niese) Makayla, som fylte 7 år på lørdag. Svigermor har sinnsykt talent på kjøkkenet, og driver til og med egen catering-business om dagen, så her er noen av hunstverkene hennes (og dette er bare barnematen i forhold til andre kaker jeg har sett henne pynte..hehe).. :

Og paraply-drink ble det og...:


Vi så igjennom masse bilder av David og resten av slekta dems fra gammelt av, og jeg fant blant annet dette av David og en kompis, fra tiden da David var en habil og ivrig baseballspiller:
Tjihi...søøøøten min! <3

Så ble det mat, drikke, kaker, spansk musikk, og feiring slik disse puertoricanerne alltid feirer.. :)


Bursdagsbarnet!

Max, Brenda, Kim, Karla og lille Aaliyah. :)

Mor og datter=)

Aaliyah og meg=)

Koselig kveld i NJ, før Karla, jeg, Raven, Miguel og Brenda satte kursen tilbake til NY utpå natta. Liker best å sove i min egen seng.. =)

Søndagen slappet jeg av.......til en forandring.. Høh.

I går (mandag) var det knallvœr ute, så jeg tok spaserskoene på og satte kursen mot parken. Suuuperdeilig ute. Skikkelig sommerfølelse. Sånn at man på en måte kjenner varmen slå litt mot seg når man åpner døra. Etter to timer powerwalk i parken gikk jeg hjem og slo meg ned påen stol på balkongen en liten halvtime. Deeeilig! Gleder meg til sommern er her for fullt.. :)

For i dag er det nemlig drittvœr igjen.. :( Har regnet av og på i hele dag, vœrt mye kjøligere enn i går, og for et par timer siden tordnet det som bare det utenfor her. Men jeg har trua på vœrgudene og på at sola og sommerfølelsen er tilbake straks=)

Her er et par bilder fra parken i går...endelig er gresset grønt og sommeren nœr!! :





Hele dagen i dag har som sagt gått med til skole. Dritt med så lange dager, men heller det enn skole hver dag...og dessuten er det jo ufattelig deilig å endelig komme hjem og slenge seg nedpå etter sånne lange dager da.. :)

I morgen har jeg masse på planen...vil få unna leksene for den neste uka, har masse klesvask og diverse greier som må fikses, før jeg får knallbra besøk på torsdag!! YAYYY!!! <3 <3 <3 <3 <3

Og i går knota David og jeg som bare det med billett-titting for han også, til påskehelga.. Så nå ser den ut til å vœre i boks! <3 <3 Yeeeaaahh!!

Så nå skal jeg bare glede meg...de neste ukene blir koooos!! :)


Nå skal jeg straks finne puta tror jeg. Vi blogges.




Camilla out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar