onsdag 6. april 2011

TILBAKE PÅ SKOLEBENKEN!

Hola! Her borte skjer det ikke stort i livet mitt, dermed er det ikke stort å oppdatere om heller. Hehe. Men jeg skal likevel fortelle litt om de siste par dagene. Mandagen dro jeg på skolen for å fikse et par ting. Fikk bytta klassen jeg trengte å bytte, og fikk en jeg tror blir knallbra. Camilla=fornøyd! Men så betalte jeg skolen, og de skulle visst ha nesten 700 dollar mer enn jeg fikk beskjed om sist. Camilla=misfornøyd!
Men whatever...klage skal de ihvertfall få. En diger en..til ledelsen. Kjempeskuffet over Berkeley's info-systemer.
Men nok om det!

Etter turen på skolen dro jeg ned til Madison Square Garden for å møte en jeg ikke har sett på årevis. Nemlig tremenningen min, Mikael. Tror sist jeg så han var for 8 år siden, men nå som han var i New York en tur fant vi ut at vi skulle ta en øl sammen og skravle litt, så han ditcha kompisene et par timer og møtte meg. Fant en pub og tok en øl mens skravla gikk. Koselig! :)

Litt utydelig bilde men..
Family reunited! :)
Så gikk turen oppover noen gater så jeg kunne komme meg på riktig tog hjem. Og det ligger like ved leiligheten til Lene og Caroline. Så da ble det en lunsjdate med Lene på Subways i samme slengen, før jeg satte snuta hjemover. Kos! :)

Kvelden gikk med til latskap foran tv'n, før David ringte og vi snakket sammen i ikke mindre enn 3 timer på telefonen. <3 Sååå koselig! 

Kom meg ikke i seng før nœrmere halv fire på natta da siden jeg var i telefonen så lenge, så å stå opp klokken 8 dagen etter for å ha en 12 timers skoledag i møte var absolutt ikke moro. 
Men med et par smådupper i timen og en hel del kaffe kom jeg meg da gjennom skoledagen. :)

Har fire fag i år også: Business Law, The Changing Family: A multicultural perspective, World Literature, og Principles of Management. 
I Business Law har jeg en advokat til lœrer. Han virker alright og likner på Harry Potter om 20 år. Haha.
I The Changing Family: A multicultural perspective har jeg en fyr som virker ganske snill, dessuten virker faget kjempeinteressant. Lœreren min likner på en litt nerdete versjon av Seth Rogen (skuespilleren).. :) Lol.
I World Literature har jeg et nutcase av en fyr..han virker klingœren..haha, men han virker også både morsom og flink. Og han sa at han skulle gi veldig lite lekser. Me like!
Og sist men ikke minst, i Management har jeg en dame som likner på en heks. Hun virker flink, men hun gir TONNEVIS med lekser...allerede nå. Ugh. 
Hadde lyst å bytte den siste klassen, men det er for mye styr ass. Jeg gidder ikke se på andre klasser mer..så tar bare det faget. :p

Men tror dette blir et ganske bra semester. Har samme schedule som i fjor, med skole kun tirsdager og torsdager, bare at nå har jeg timene tettere sammen..det er digg! ;)

Etter skolen var ferdig 9 i går kveld var det allerede bedtime for David, så mens jeg prata med han på telefonen før han la seg sto jeg og så på litt action. Kom en haug med brannbiler til gata skolen ligger i, og de dro ut slanger og løp rundt, så ikke no spes røyk men..





I dag har jeg slappet av, as usual. Og trent litt nå på kvelden! :)
Litt over midnatt her nå, så jeg tror jeg skal legge meg straks. Skole igjen i morgen!

Må si jeg begynner å bli lei av hverdagen min. Hehe. Sommeren er forsinket, foreløpig.. David er langt unna.. Og jeg er straks blakk. Kjip kombi. Haha. Men ting blir nok bedre veldig snart. David er ferdig med infantry-treningen denne uka, så nå kan vi snart begynne å sees mye oftere. Om en uke kommer verdens beste folk på besøk til New York. Sommeren er nok rett rundt hjørnet.. Og jeg flytter snart sørover med min kjœre mann! Så jeg har mye å se frem til! Gleder meg! <3 Nå sier jeg natta, så blogges vi senere.. ;)



<3 CAMILLA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar