søndag 12. desember 2010

Siden sist har jeg.....

gjort masse lekser... :
Jeg har styra og ordna for å få alt ferdig i tide. Og torsdagen satt jeg faktisk oppe helt til 2, selv om jeg skulle opp halv syv. Kom meg ikke opp halv syv da, foråsiresånn! Våkna 8 jeg, og det er jo da timen min begynner. Så da ble det ikke noe matte gitt. Fort gjort.. :p
Men måtte på skolen forde. Hadde to timer til.

...rydda rommet mitt og tatt klesvasken.
Det gjorde jeg faktisk på fredagskvelden. Vasket klœr i 11-tida var det vel og så var det hjem og rydde, vaske, organisere, osv. Så var vel ikke ferdig før i 3 tiden på natta. Men da var det sinnsykt deilig å legge seg i et rom som luktet blommor, i nyvasket sengetøy. Ahh.. :)

(Klarte ikke snu bildene.haha. Ikke vandt til Mac enda.. Sorry.)


Sånn så det ut før jeg begynte å rydde... Kjent Camilla-stil.


Og sånn så det ut da jeg var ferdig:



Kan hvis jeg vil seh.. ;)


...gjort et forsøk på å handle julegaver.
Dro lørdag morgen (dvs. ett-tiden) til Jay st/ downtown Brooklyn. Men det er jo typisk at når du ikke drar for å handle til deg selv, det er jo da du finner masse ting du har lyst på. Så ble bare en julegave...og noen gensere, undertøysting, osv til meg selv.. :) Var på salg da i det minste, så jeg trenger ikke ha SÅ dårlig samvittighet.. ;p

...tatt meg en velfortjent fest.. ;)
Tja, fest og fest... Tatt meg noen øl og noen drinker ihvertfall.
Etter at de andre som skulle komme i går avlyste ble det til at jeg tok noen drinker i kjelleren her sammen med fetteren til David; Miguel, og dama hans. Og Brian...-"broren" til David.

Viktig å slappe av og vett...midt i alt skolestresset.. Jeg er veldig flink til å ta meg pauser.. ;)

Biljard.. :)

Brian, Miguel og Raven.


...delt min vakre sangstemme med alle på Shenanigans.
Etter noen timer i kjelleren her dro jeg på Shenanigans, hvor jeg møtte på halvt norske Erin igjen:

...og sang karaoke:

Etter et par timer på Shannys stakk jeg hjem.
Ble totalt bare 2 øl og 4 drinker i hele går. Ny pers. Så jeg var ikke dårlig engang i dag. YAY! Strategi jeg skal prøve å følge fremover.. Drikke nok til at jeg tør å synge uten hemninger, men ikke mer enn at jeg husker alt, samt ikke er dårlig dagen etter.. ;)


...lest til eksamen.
Ja, for alvoret begynner nå. Denne uka som kommer har jeg nok å gjøre. Eksamen i morgen, eksamen tirsdag, eksamen onsdag. Innlevering onsdag. Fri torsdag!! Jippi!!! Også har jeg to presentasjoner på fredag. Og såååa er det JULEFERIE!!!!! :D
Sånn ser senga mi ut nå..

Har ikke akkurat lest meg ihjel i dag. Begynte ikke før nå i kveld. Kanskje litt dumt..menmen. Også måtte jeg jo ha pause fra 9 til 10...da er det nemlig Frustrerte Fruer...tjihi.. Og nå er klokka 11.. Hmm.
Får vel snart begynne å lese igjen. Eksamen i fashion-faget om eksakt 12 timer og 40 minutter. Haha. Så jeg får lese for harde livet om designprosesser, fashion markedsføring, osv osv.

Ellers har jeg skrevet brev til David..som vanlig. Og fått brev av han om at han klarer seg veldig bra der nede, men savner hjemme.. :)
Tja....ellers har vel dagene vœrt ganske vanlige. Ikke så mye nytt her. Meeennn...om EN UKE er jeg på vei hjem!!!!!!!!!! Gleder meg så utrolig masse.. :):)


Nå skal jeg lese videre om glidelåsens opprinnelse, forskjellige typer skinn, fibre, tekstiler, knapper, og markedssegmenter... Hmm. Stas!
Woop woop, vi snakkes.. ;)


~camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar