mandag 13. desember 2010

Billetter til Parris Island i boks! ;)

Endelig!!!!!
For de som ikke har fått det med seg så er Parris Island marine-basen David er på nå. Det er der bootcamp foregår.

Jeg har jo aldri vœrt i tvil om at jeg skulle dit og få med meg graduation hans. Planen var først å kjøre dit med slekta til Dave. Men etter å ha vurdert litt fant jeg ut at 2 x 14 timer i bil på 2-3 dager er UAKTUELT! Jeg husker jo da David og jeg dro til Ohio, og det var snaue 8 timer hver vei. Og det var ille nok. Og det var han og meg alene.... Ikke aktualt med 14 timer hver vei da altså...med en haug med folk. Tjihi.. :)

Og nå som han har bestått rifle-delen av bootcamp, kunne jeg bestille. Var greit å vente til jeg visste han hadde bestått, for hvis han ikke hadde klart det hadde han ikke hatt graduation før et par uker senere, og da er det jo talentløst å sitte der med billetter to uker for tidlig. ;)
Men anyway da...billettene er i boks. Jeg flyr ut av NYC den 5. januar i 3 tiden på ettermiddagen. Lander et par timer senere i Savannah, GA. Og derfra er det 45 min til hotellet. Men dama jeg bestilte av ga meg nummer til en transportation-dude som kunne frakte meg. Og var visst billigere til de som skal på Marine-graduation og.. ;)

Så har jeg booket 2 netter på Quality In, som ligger like ved Parris Island. Så onsdag kveld kommer jeg frem. Torsdag er det Family Day. Dvs. at han får hele dagen til å vise oss rundt på basen osv. Torsdag ettermiddag drar jeg tilbake på hotellet. Fredag morgen er Graduation. Og etter graduation HAR HAN FRIIIII!!!! Så da kommer han hjem med meg!!!:):) Jeg har booket for han også i dag. Så vi flyr ut i kvart pa seks tiden på kvelden, og lander i NYC 8.. :) Ahhh...JEG GLEDER MEG!!!!! ;)

Billettene kom på snaut 400 dollar for hver av oss. Også kom hotellrommet mitt på litt over $100. Men det er verdt hver eneste penny for å slippe 28 timer i bil, på vinterføre (ihvertfall deler av veien) altså.. ;)


Måtte are meddele mine gode nyheter. Deilig å ha i boks.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar