mandag 6. desember 2010

Julebilder paa Manhattan, & ny MacBook Pro!!!=)

Har ikke tid til noe storblogging naa, men noen bilder fra dagen min tenkte jeg aa legge ut.
Hadde skole som vanlig, og etter skolen moette jeg Lene, og sammen trasket vi i kulda fra hennes leilighet paa 44 gate mellom 8 -9 ave, og opp til 55 gate & 6ave.. Paa veien tok vi bilder:

Manhattan er saa pen om dagen. Saa mye fin og kul julepynt overalt:


Radio City Music Hall er ogsaa pyntet til jul:

Og som vanlig tok vi turistbilder:



Fremme paa 55 & 6 fant vi denne skulpturen. Forholdsvis kjent skulptur, laget av en eller annen kunstner. Og Lene og jeg har snakket lenge om aa gaa og ta bilder der, saa i dag gjorde vi det! ;)
Meg=)

Lene og meg=)

Saa ble det en tur innom Starbucks for aa faa igjen varmen, foer vi skilte veier. hehe. Jeg stressa meg opp til Apple butikken for endelig aa faa kjopt meg ny data. Saa fiksa jeg et annet aerend ifm. scrapbooken jeg lager, foer jeg dro hjem med mitt nye kjoep. ;)

Pc'n min har ikke funka optimalt paa aar og dag. Ikke saa rart, for den er jo 4 1/2 aar gammel, saa vil si den har vaert trofast lenge.. :) Men siden jeg kom hit til NYC i august har jeg bare brukt pc'n til David. Men naa som han snart kommer hjem og skal ha den selv, synes jeg det var paa hoey tid aa skaffe meg ny selv. Skulle jo gjoere d med en gang jeg kom tilbake i august..hehe. Bare ble saa tiltak liksom, og siden jeg fikk beholde David sin da han dro har jeg ikke giddi. Men jah..anyway. I dag var dagen. :D
Jeg kjopte 13'' MacBook Pro, og jeg fikk ogsaa med printer paa kjopet...de har saann deal at om du kjoper den sammen med data'n faar du den for $100, men de $100 faar du igjen paa sjekk. Dvs..printeren er teknisk sett gratis. ;) Saa med printer, Mac'en og saann mappe aa ha Mac'en i betalte jeg $1350. Det var inkl. tax, og etter studentrabatten paa $100 var tatt av. I tillegg faar jeg jo igjen $100 for printeren.. YAY! Saa naa er jeg fornoyd!! =) Saa ja, alt i alt kommer vel hele kjopet paa $1250 tilslutt.. ;) Inte dumt!

Printeren:)


Ahhh...min lille hjerteknuser er i hus. :) Haha.. Skal skru den paa i morra. I dag har jeg ikke hatt tid. :) Gleder meg=)



Jah, det var vel dagens oppdatering. Naa skal jeg snart treffe puta. Skole tidlig i morgen.. :)


Ciao godtfolk! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar