tirsdag 7. desember 2010

Første innlegg fra MacLOVIN'!

Heihei, her kommer innlegg som egentlig ikke blir spesielt interessant. Jeg blogger œrlig talt bare nå fordi jeg er så forelska i Mac'en min at jeg ikke har lyst til å skru den av.. :D NEMLIG! Hihi..
I tillegg har jeg lekser jeg driver på med på den andre pc'n (har ikke Office-pakka her enda...word osv vett, så bruker den andre til det), men det er så mye annet som er så utrolig mye mer morsomt enn lekser. Nå har jeg skrevet 1/2 side om Ralph Lauren.. Skal levere 5 siders oppgave om han på fredag. Og den oppgaven teller typ 40% av karakteren min. Men jeg vet ikke hva det er med meg jeg..jeg tror jeg er skippertaks-menneske av det slaget som kun gjør ting bra når jeg tar det i siste minutt. Hmm.. Vet ikke jeg. Men akkurat nå frister akkurat ALT annet mye mer enn lekser.


Før i dag måtte jeg innom Ashley en tur, og istedenfor å bruke tid på subway'en, eller å bruke penger på taxi, fant jeg ut at jeg kunne gå dit. Er 9 avenues og 21 gater. Tok vel snaut 45 min hver vei. Men ble bra workout det da.. Greit å slå to fluer i en smekk.. ;)
Og før turen tok jeg et obligatorisk blogg bilde...av det slaget jeg har skjønt at alle kule bloggere tar med sine sykt kule Mac'er..haha.. :
Her er jeg klar for tur i kulda.. ;D

Haha....er man blogger så er man blogger. Så sånn så jeg ut ja. Er jo fjassekaldt ute, men med nok lag-på-lag er det ikke så verst faktisk.. ;) Forfriskende ihvertfall!


Nå er klokka 8 om kvelden her borte og jeg skal snart tvinge inn en times tid til med lekser før det er kveldsmat og kosing med puta. Matte klokka 8 i morra tidlig. YESS!!


Hejdå!

1 kommentar: