lørdag 22. mai 2010

BIRTHDAY RING!!! =)

Jeg fikk bursdagsgave av David på forhånd i går!! =)
Kom hjem i går kveld etter å ha vœrt sammen med Lene hele dagen, og deretter vœrt å tatt pedikyr.. Så ja, jeg kom hjem.. David lå på sofaen og slappet av.. Etter en stund skulle vi til å bestille inn mat, og han spurte meg om jeg kunne sjekke om han hadde en 20-dollar seddel i lomma på buksa han hadde hatt på jobben.. Jeg sjekka...og der var ingen 20-dollar seddel, men det lå en liten lilla eske der! Jeg titta forvirra rundt meg og han smilte og sa den var til meg.. Bursdagsgave på forhånd, og at jeg kunne åpne den da.. Jeg åpna, og inni lå en ring i hvitt gull. Ringen har to hjerter oppå, og i det ene er det gravert D for David, i det andre hjertet er det gravert C for Camilla.. AWWWWW!!! Jeg ble så glad!! =)
Skal legge ut bilde her så fort jeg har fått tatt et.. :)


Ellers har jeg vœrt sammen med Lene og David de siste dagene....as usual! ;)
Torsdagskvelden knerta vi flaskene her, og mixa drinker til den store gullmedaljen.. =) Morsom kveld.. :)

Bildene over og under er fra torsdagen.. :)


I går var jeg sammen med Lene hele dagen. Vi var også en del sammen med Ulrik, som dro hjem fra New York i går kveld sammen med Nils!..
Var deilig vœr i går så vi satt lenge ute og kosa oss i sola.. :) Hang rundt og slappa av hele dagen.. :)

Ulrik i sola utenfor dormen.. :)

Lauren fiksa kake til Lene og meg i går og... Smakte bløtkake.. Var sånn kakebunn med jordbœr og vispet krem.. Yumm!! Bursdagskake..ikke dumt.. =)



Nå må jeg avslutte bloggingen for nå.. Drar snart til New Jersey, hvor vi skal i bursdagen til barna til kusina til David eller noe sånt.. :) Sånn slags sportsbursdag i en park såvidt jeg har skjønt, med baseball, fotball, osv...div aktiviteter.. Blir bra! Spes siden det er knallsol og deilig ute!
I kveld skal jeg feire bursdagen min her hos David.. Det gleder jeg meg også masse til... :)



Shalom... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar