torsdag 20. mai 2010

Camilla + Lene + vin + Paradise Hotel = Sant!

Heihei! Som sagt klikka PC'n min i går, jeg tror jeg slår meg til ro med å herved erklœre den finito!! da blir det nok ikke like mye blogging som var planen som jeg ikke er student lengre og har inntatt sommerferie-modus.. Derfor benytter jeg sjansen som Anthony ikke er hjemme og pc'n hans dermed er ledig..

Ikke mye som har skjedd siden i går men..
David kom hjem like etter jeg var ferdig med å blogge i går, og satte igang med å lage middag(!!!), mens jeg tok meg en velfortjent dusj.. :)
Slettes ikke ubehagelig å ferdiglaget middag av sin kjœre.. :) God var den og... Marinerte kyllingbiter og salat.. Salat laget av salat (naturlig nok), gulrot-biter, krutonger, ost, og div dressing... Namm! =)

Utpå kvelden i går kom Lene til meg.. :) Hun hadde med seg en utsøkt flaske hvitvin og pc'n sin. vi benket oss ned for å se Paradise Hotel sammen..
Jeg har aldri vœrt noen ihugga Paradise-fan, men det hele tiden før jeg flytta hit til David.. ble det et opphold en stund..men som det er finaleuke jeg jo med meg den..
Finalen er i kveld faktisk...men takket vœre idioter facebook som poster hvem vinneren blir alle kan se det er det ingen hemmelighet lengre.. Menmen.. ;)

Her er Paradise-gjengen...litt av den ihvertfall.. =) er det bare 4 igjen, som er i finalen...Tine, Carl, Nicklas og Thea.. :)


I dag har jeg bare slappet av egentlig.. Er sol og deilig ute så har egentlig lyst til å gå i parken, men har lovt å hente broren og niesa til david på skolen i dag, så må holde meg i området frem til da.. :)
Ellers er det mye annet som skulle vœr gjort...deriblant klesvask.. Pga eksamen, 17.mai osv har jeg utsatt all klesvask veldig lenge... Og nå som jeg endelig har tid til å gjøre det er selvsagt vaskemaskinen ødelagt! Røyk i går...flaks! Menmen.. :p

Ellers nyter jeg at jeg har en hel måned igjen her, mens mange av folka i klassen min oppdaterer facebook'en sin as we speak om at de er fremme i Norge osv.. Leit! Heh.
Jeg har en heeel måned igjen her...skal feire bursdagen min, ha avskjedsfest for David.. Skal til Ohio en helg og besøke tanta og onkelen til David... Og skal ellers nyte måneden så mye som mulig.. =)

Nok blogg for i dag..Nå skal jeg ut i sola en tur.. :)
Snakkes!


PS..vet ikke hvorfor det ble strek under all skrifta lenger opp....jeg skjønner fortsatt ikke helt hvordan man jobber med en Mac..haha. Kløna, yes! Så sorry for den.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar