mandag 24. mai 2010

Bursdagshelg! :)

Hola! Her er en liten update.. ;)

Lørdagen dro vi til Jersey.. Det var bursdagsfeiring for sønnen til kusina hans i en park i Jersey.. Der ble det grilling, øl, sandvolleyball og baseball (jeg spilte baseball for aller første gang).. Vœret var bra og..sweet! :)

Grillings=)
Baseball.. :) David pitcher til Leche.. :)
Leche.. Ved siden av Leche sitter gutten som fylte 2 år, og som vi feiret den dagen.. :)


Hjemme igjen i Brooklyn ordna vi oss, før det begynte å komme folk. Da var det tid for bursdagsfeiringen min.. =) KOS KOS KOS!!! ;)
Meg=)
Leche og Karla! =)
Min kjœre David=)
Mike, Lauren og Lene.. :)
Leche, Ben, Karla og Kendal=)
Spilte Kings..=)


I går var jeg i Jersey hele dagen med David og familien.. Ble grillings der.. Også driver de å pusser opp, så jeg hjalp til så godt jeg kunne på tross av forkjølelsen som kom og tok meg på lørdagen, og som ble verre og verre i går.. ;)

Var ikke hjemme før nœrmere midnatt i går, etter å ha stoppa og spist på White Castle på vei hjem.. Aldri spist der før..var vel på tide.. =)
David på White Castle.... Lagde slott av boksene og...tjihi.. ;)


I dag har jeg, på tross av rennende nese, sår hals og tungt hode vasket MASSE klœr, vasker her hjemme.. Skiftet på senga...osv.. :)
Har også spist lunsj med Lene i dag.. :)
Etter David hadde vœrt på trening før i dag kom han hjem og hjalp til med alt som skulle gjøres han og.. Nå sitter vi i sofaen, nydusja, takeout-food-mette og ser en film.. KOS!! =)
Og jeg gleder meg til å legge meg i kveld i den nyskifta senga...hehe.. :


Snakkes.. ;)
Nå har bursdagen min offisielt begynt i Norge, så jeg blogger videre en annen gang, for nå vil jeg bare slappe av i armkroken.. :)


Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar