tirsdag 27. april 2010

Mani-Pedi med bff'en!

I går var jeg sammen med Lene.. Plukka opp burritos på veien bort. Standard det.. Burritos uten rice and beans.. Haha.. :) Hos Lene spiste vi, skravla og så på Paradise Hotel. Kos!
Og etter det var det manipedi.. :) På høy tid å skrape av mer av vinterhuden på bena og freshe opp neglene.. Hehe.. :)

Pedikyr.. =)
Lene tok manikyr også....

......mens jeg hadde prøvd manikyr på meg selv før på dagen og var fornøyd nok til å la den sitte på istedenfor å la de på salongen gjøre det om igjen... :)
Etter et pizzastykke med Lene på Korner Pizza stakk jeg hjem i går.. Ugh. regna verre!..og jeg gikk jo i slipperser siden jeg akkurat hadde tatt pedi... Usj som jeg frøys. Menmen.. :)
I dag dro jeg tidligere på skolen enn jeg egentlig skulle. Begynte egentlig klokken 2, men David sto opp i 9 tiden for å dra på jobb, og siden jeg uansett våknet bestemte jeg meg for å dra på 10-timen isteden. Vi har jo samme undervisning, det er bare det at vi noen ganger er delt inn i tre klasser.. Litt lettere noen ganger å ha undervisning med mindre klasser. Så jeg dro avgårde med David. Pga. morgen rushet på vei inn til Manhattan, som var ekstra ille i dag pga vegarbeid kom jeg for sent til 10-timen. Så dermed ble det lang frokost på Soho Soup...en slags restaurant-diner nedenfor skolen, + masse dødtid på biblioteket før jeg kunne møte opp i 12-timen.. :)
Etter skolen har jeg vært sammen med Lene.. Vi har lunsja og chillan.. Kos:)
Og nå siste typ timen har jeg bare vært her hjemme og skypet med Katarina'n min... :)

Sylfiden min på skype!!! =)




Er forresten et par ting jeg har glemt å fortelle her... Jeg har ny hjemreisedato, first of all. Flyet mitt hjem skulle egentlig gå på kvelden den 24.mai og lande på Gardermoen morran den 25..på min egen bursdag!!! Det blir det da altså ikke til... Jeg begynner ikke å jobbe fullt før i juli, så jeg tenkte at da kan jeg like godt bli her lenger.. Mer å gjøre her borte når man er arbeidledig/ har fri, og alle andre er på jobb.. Da får jeg dessuten mer kvalitetstid med David og Lenemor. OG jeg får med meg eventer som Puerto Rican Day Parade osv.. Jeg bor jo uansett gratis.. =)
Så ja..fikk bekreftet av pappa i går at han endelig hadde kommet igjennom på telefonen til supersaver...de har jo vært umulige å ringe etter vulkanen på Island våknet til liv og ødela for flytrafikken...men han kom ihvertfall igjennom i går og fikk booket om sånn at jeg flyr ut av New York på kvelden den 20. juni og lander i Norge den 21.. =)
Takk pappa=)
Ellers har jeg planer om å gå på en lavkarbo-diett fremover. Greit jeg har gått ned en del det siste året altså, men er ingen sixpack å skimte av den grunn..langt derifra. Så tenkte å kutte karbohydratene litt og få igang en slags situp-rutine.. :) David og jeg skal kjøre litt samme type måltider fremover, så lett sånnsett da, siden vi bor sammen nå.. :) Så får vi se hvordan det går.. Haster jo greit nå..bikinisesongen er jo skummelt nærme..værtfall her i mitt kjære, til-tider-veldig-varme New York! ;)
Nå er klokka 6 pm.. David er ferdig på jobb as we speak, så såfort han kommer hjem er det joggetur, middagslaging og kveldskos.. =)
Snakkes!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar