fredag 23. april 2010

Taco + øl & shopping=)

Se her ja.. Blogging i går OG i dag. Fresht det.. =)
I går da David kom hjem satte vi igang å lage taco.. Namm... Er jo livretten det da vett.. Får ALDRI nok av taco=)
Etter maten var planen å få litt folk over for å ta noen øl og sosialisere.. Torsdag er jo tross alt lille-fredag, og fredag er helg. Så torsdager har pleid å være alko-dag her borte. Men vi var rett og slett for slitne begge to. Så isteden benka vi oss i sofaen oppe med "I Love You, Man" på tv og et par øl....sånn for kosens skyld. =)
Deilig, rolig kveld=)

Tacomiddag=)
Slapper av på sofaen da.. =)
I dag tidlig våknet vi forsåvidt tidlig, men noen dager er bare sånn at man sliter enormt med å komme seg ut av senga. Så vi ble vel liggende der å halvsove og skravle noen timer etter at vekkeklokka hadde ringt.
Jeg hadde egentlig time med min klasse klokka ti, men dro i tolv-klassen isteden. Er jo samme lærer og samme undervisning..og samme fraværsliste som sendes rundt. Så har teknisk sett ikkeno å si.
Men uansett da. David skulle på jobb i Jersey så jeg satt på med han, som jeg pleier. Han kjører nemlig rett forbi skolen min når han kjører til Jersey, så sålenge tidene passer sånn cirka pleier jeg å sitte på der. Og det gjorde jeg jo i dag og da. Men jeg kom til skolen litt over elleve. Og timen begynte jo tolv..
Hva gjør man da...? Jo: SHOPPING!! Tjihi..
Yndlingsbutikken min ligger rett ved skolen... Så jeg stakk dit. Handla ett par sånne stram me tights-jeans, en slags dressjakke i bomull og 4 superfine topper... =) 50 dollar tilsammen... Fornøyd med den! =)
Nå etter skolen har jeg bare slappa av hjemme. Farlig å ha kjelleren for meg selv, med en stor komfy seng og laptop med wifi... Da er det vanskelig å løsrive seg.. ;)
Men i dag er det fredag, og planen i kveld er foreløping girls night out! Lene og meg....eller tuppen og lillemor....knoll og tott... You name it. ;) Men er altfor lenge siden Lenemor og jeg var ute alene, så tenkte å gjøre det i kveld. Ta en tur ut i Bay Ridge eller noe.. :) Blir moro!
GOD HELG ALLE SAMMEN =)
~~Camilla~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar