lørdag 24. april 2010

Shoe-shopping!!


First of all.. Mens jeg satt hjemme i går kveld og venta på David, og kjeda meg, lagde jeg den greia over. Haha.. Ikke noe veldig hokus-pokus.. Men uansett.. Bildet øverst av de tre er fra en av treningene han hadde med marinen en gang nå i vinter. De to under er fra den dagen han ble offisielt tatt inn i marinen og fikk vite avreisedatoen sin osv... :) Hovedbildet var det Jin på dormen som tok til en skoleoppgave han hadde, og jeg synes det var så fint. Ellers bare miksa og triksa jeg litt... David likte det da..så han ville ha meg til å legge det på facebook.. :) Så da la jeg det like godt her også! :)

------------------------------------------------------------
Anyway... =)


Ah, for en herlig morgen og formiddag jeg har hatt.
Endte opp med å ikke dra ut i går allikevel.. Både Lene og jeg var slitne og giddaløse... Så vi bestemte oss for å ta det i kveld isteden.. Så får se da, om det blir noe.. Jeg vil ihvertfall ut uansett, for jeg har NYE SKOOOO!!!
Var jo og shoppa i den butikken ved skolen min i går, og det slo meg i går kveld at jeg ikke har kjøpt meg sko på lenge..spesielt ikke pene sko. Har jeg kjøpt sko har det vært enten sneakers eller slipperser og sånt.
Siden David og jeg tok det rolig som bare det i går og var i seng ganske tidlig var vi våkne i 8 tiden i dag tidlig. Han dro avgårde på PT med marinen, jeg ordna meg, spiste frokost, og gikk bort på Bergaments.. Det er en outlet-butikk like ved her. De har ALT.. Deriblant designer-sko..=) Og siden det er outlet (dvs. rester som ikke ble solgt i butikkene rundt omkring) så er det billig!
Planen var å kjøpe et par høye, fine stiletter, gjerne med åpen tå.. Og det første jeg så da jeg kom inn i skoavdelingen var et par som så og si var drømmeparet!! :) haha.. De var sorte, med gullpynt på. høye med åpen tå, og fra Jessica Simpson!!! ELSK!!!!! =)
Fant et par til og..sandaler fra Steve Madden.. Elsker de og! Så det var definitivt vellykka skoshopping. Og det fineste er at det kosta meg 58 dollar til sammen for begge parene... $29 per par.. Ahhhh=) Og dollaren ligger vel på rundt 6 nå... dvs.. 360 kroner ca for begge parene... Hah! ;)

Steve Madden-sandalene til venstre og Jessica Simpson-stilettene til høyre!! =)

Sååå søte! =)

Etter shoppingen ringte Barbra meg. Moren hennes er på besøk denne helga, så vi avtalte for en stund siden å ta en lunsj mens hun var her.. Så jeg gikk bort på Faros og møtte Barbra, moren hennes og Molly der.. Kjempekoselig dame, og kjempekoselig lunsj med dem alle tre.. =) Og snille mor Rubio betalte all maten for oss! Såå snilt! =)

F.v. meg, mama Rubio, Molly og Barbra på Faros! =)


Etter maten gikk jeg litt rundt med Molly.. Handla småting.. Barbra tok med moren sin på sightseeing i byen=)
Og nå er jeg tilbake her hos David. Han kom akkurat hjem fra treningen..

Så får vi se hva som skjer resten av dagen.. Kanskje jeg blir med han til Jersey..who knows.. ;)


Later!

- Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar