tirsdag 13. april 2010

Herlige New York!

Hola! Siste dagene i New York har vært ganskeså avslappende.. Fredagskvelden var maks avslappende ihvertfall. David og jeg hadde rolig edru-kveld. Så på tv, drakk morens varme kakao...feiret bursdagen til niesen hans, Makayla, med kaker, barbeque, osv. Herlig med rolige kvelder og..begynt å sette mer og mer pris på det. Vet ikke om det er jeg som begynner å bli gammal eller hva det er jeg..men sparer ihvertfall både leveren og lommeboka med å ha sånne kvelder iblant.. :)

Lørdagen hadde David sånn marine-test greier hele morran og formiddagen. Dro og møtte han etter det, og vi dro sammen til Jersey en tur.. =)
Lørdagskvelden skulle også egentlig være bare slapp. Vi startet den med å krype under dyna og slappe av der med tv og halvsoving. :) Men utpå kvelden kom Dash, Neco og Tommy innom. Tok noen drinker før gutta dro på no bil-show greier mens jeg inviterte Becky over i siste liten. Hun bor jo rett over gata for David, så hun kom tøflende over med en vinflaske og vi ble sittende å skravle. Kjempekos! :) Må definitivt gjentas! =)

Søndagen kunne ikke blitt mer søndag enn den var... Sov til halv fire på ettermiddagen.. Var oppe en tur, spiste stor hjemmelaget frokost, så et par filmer, slappa av litt til..og la oss igjen i 10 tiden. haha. Latmannsliv ja=)

Vært på skolen i dag og i går..digge dager med bare to skoletimer hver dag (dvs. 1 1/2 time)..og begynner tolv hele denne uka. Klager ikke.. ;)

I går ettermiddag og kveld var jeg sammen med Lenemor..min beste (og forsåvidt nesten eneste) venninne her. haha.. :) men er konge å henge sammen med henne. Vi er skremmende like på mange områder og vi har det alltid fett sammen! :) Så var sammen med henne, og utpå kvelden, etter vi hadde sett vår daglige dose Paradise Hotel osv, kjøpte vi med oss pølser og burgere og dro til David på en late-night barbeque.. :) yumm!

Grillsjef Dave=)

Lenemor spiser pøsler.. ;)


Ellers er ting som vanlig her. Merker våren kommer mer og mer i New York.. Eller kan vel egentlig si sommeren.. Absolutt superdeilig. Blir mindre og midre jakkebruk og mer og mer tassing rundt i slipperser og singleter.. :) Ikke feil det!

PS: Jeg vurderer også i år å bli litt lenger her borte. Elsker denne byen.. =) Savner de hjemme veldig og, men er bare snakk om noen uker ekstra.. Så får se.. Skriver det her når jeg har bestemt meg hva det blir til.. ;)

PS2: Jeg kutta røyken for en uke siden i morgen tidlig og det har gått overraskende bra..=) For å belønne meg selv nå heelt i starten dro jeg på shopping i går, og brukte tilsvarende beløp som jeg vanligvis ville brukt på røyk. Deilig! :)

PS3: Jeg driver midt i college-søknadsprosessen nå..blir spennende å se hva det blir til der... Kommer oppdateringer.. ;)


Men nå må jeg skifte..skal straks ut å jogge med David.. Prekæææs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar