mandag 26. april 2010

Jersey, Bay Ridge, lat søndag, Manhattan & kino=)

Hola.. Etter jeg hadde blogga ferdig lørdag ble det til at jeg ble med David ut til New Jersey.. :) Ble lengre enn planlagt der ute..men sånn er det noen ganger. Jeg dulta rundt med han mens han farta rundt og jobba her og der, også var jeg litt sammen med moren, søstra, brødrene og niesene hans.. :) Kos! Var innom onkelen hans (eller hvem enn det var som bodde der vi var..) en tur og.. Satt masse folk der og tok seg en øl og spiste en slags hjemmelaget puertoricansk kyllingsuppe. Faktisk en veldig god suppe, som visstnok et kjempepopulær i Puerto Rico og blant puertoricanere! =)
Var fint, for var så deilig vær ute!

Så fint var været da vi kjørte utover mot Jersey på lørdagen=)

Vel hjemme i Brooklyn igjen på kvelden hoppa jeg i dusjen, ordna meg kjapt og stakk til Lene på dormen. :) Hun, Becca og jeg ble sittende på rommet til Lene og ta noen øl og skravle før Lene og jeg dro på girls night out i Bay Ridge.. :) Dro på AM.. Vært på den baren før, men sist gang var det liv der.. Nå var det heller dødt. Så vi tok en bacardi & cola før vi bestemte oss for å stikke.. Lene ville hjem, mens jeg dro på Shenanigans og møtte David, Leche, Miguel, Dash og Eric.. :)

Alt i alt en bra kveld ute! Bare synd jentekvelden ble så kort..menmen.. Kommer flere helger;)

Lene og Becca.. =)

Lene og meg klare til å dra ut=)

I taxien på vei ut!

Meg i Bay Ridge.. Det jeg har på meg er noe av det jeg kjøpte i helga, som jeg har skrevet om i innlegg før.. :)

Pene Lene i Bay Ridge! :)

I baren på AM.

Søndag morgen våknet vi vel i 11-tiden eller noe..men vi kom oss ikke ut av senga før mange timer senere.. :) Karla, Miguel og Leche satt nede med oss de også.. Vi bestilte mat, tok en øl..skravla.. Slappa skikkelig av. Supersøndag kaller jeg det! Ahh... :)

Good morning, America...? Haha.. :) Øl på senga.. Ahh.. (Merk: mor og far, dette skjer høyst sjelden!)


Da vi omsider kom oss ut av senga langt utpå ettermiddagen fiksa vi oss og ble med Karla til Manhattan for å hente Makayla hos faren hennes.
Da det var gjort fant vi ut at vi like godt kunne dra på kino mens vi først var der.. Dro på en kino like ved 34th street.. Så på Date Night! KNALLBRA FILM! Haha.. Jeg lo så jeg fikk vondt i magen til tider. :) Anbefales..;)

David og Leche vandrer i Manhattans gater!:)

Tok litt bilder mens vi vandra rundt. Var ikke så lett med pocket-kamera da. Ble litt utydelige siden blitzen måtte skrus av. Menmen.. :)

Leche, Karla, Makayla og David.. =)

Random food-carts på Manhattan.. :)

David.....og linselusa.... :)

Manhattan! :) :)
I dag har jeg bare vært på skolen. Hadde siste fremføring i dag.. I engelsk-klassen. Jeg følte meg dårlig, så da jeg var ferdig med å presentere min del snakka jeg med læreren min og endte med å dra hjem.. Så siden da har jeg bare sitti her.. Skravla litt med David før han dro til Jersey. Vært lenge på tlf med Ioana.. Koselig! :)
Skal snart bort å møte Lene..gleder meg!
Blogges senere. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar