søndag 18. desember 2011

Late night update fra frøkna som har juleferie! :-)

Heihei folkens! Jeg har vœrt en latterlig lite dedikert blogger den siste tiden..er klar over det altså. Har liksom ikke funnet tiden til det. :p Men jeg skal bli flinkere...lover. ;-)

Siden sist har jeg.......


...Vœrt hos Ashley og hatt vinkveld. :-)

...vœrt på skolen og tatt meg av noen praktiske ting. Blant annet har jeg byttet major til Markedsføring, og jeg har også lagt litt planer for videre studier, samt finansene rundt det... Alt dette gjorde meg sa glad at jeg feiret med.........
......SHOPPING!!!



 Jeg har også hatt siste uken i semesteret, og tatt juleferie!...


...handlet julegaver...


...vœrt hos frisøren og fått en tuppe-klipp...


...hengt med Karla og drukket vin her hjemme...



...sendt care packages til David!.....


...og vœrt hos Ashley igjen, denne gangen på drink kveld...LOL. (Endelig fikk jeg kommet meg ut av joggedressen og opp på noen hœler, og det føltes bra! yayy for det!



...Jeg har skypet med både mamma, pappa, og begge brødrene mine, som alle sammen satt rundt middagsbordet og spiste taco som de fristet meg grusomt mye med..hehe. :) (JEG SAVNER DERE!!♥.....-og pappa's hjemmelagde taco! ;))...

.....Jeg har tatt en skikkelig jule rengjøring på rommet her, og endelig fått unna klesvasken....

...jeg har begynt å bli tett i nesa....

..og dermed har jeg også knasket c-vitaminer...

...og ellers har ting stort sett vœrt som vanlig!


Nå i helgen bråbestemte Karla seg for å gjøre om kjelleren til en slags egen liten leilighet for henne og datteren. Så etter at en fyr var her og satte opp en ny vegg med egen inngangsdør, satte Karla og jeg igang med sparkling, pussing, vasking og maling. Og i tillegg flyttet vi alle tingene hennes fra 2.etg og ned i kjelleren. PUH, for en jobb! :p Lørdagen og i dag har da altså gått i ett! Føles godt egentlig. Jeg er skikkelig sliten nå!

Ellers fikk jeg endlig snakket med David igjen på lørdags morgenen. Han ringte og vi fikk snakket en god stund. Det føltes utrolig godt! :-) 

Nå i kveld har jeg slappet av i kjelleren med Karla og naboen Gerry. Er glad Karla tok kjelleren...tror det blir veldig fint der når alt er ferdig fikset!

Men ja, det var vel egentlig hovedsakene fra Life of Camilla den siste uken. Jeg kommer sterkere tilbake! LOVER!

Imens, kos dere med bilder av lille rakkeren som hater å bade:

Jeg synes nemlig det var på tide med et lite bad før i dag. Hver gang han ser badekaret blir han helt bajas, men jeg får da dusjet han til slutt. Og når han er ferdig skjelver han alltid så fœlt, så jeg pleier å tulle han inn i jakker eller pledd og ha han på armen til han sovner. Bare se på bildet over..tatt før i kveld. Tihi...søten min! =) 


Men nå finner jeg puta folkens. Jeg er helt utslitt, og dessuten har jeg helt rent sengetøy, og ingenting er bedre enn å sove i det. Så da sier jeg godnatt! :-)

Ha en flotters start på uka, kjœre lesere! 


-Camilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar