lørdag 10. desember 2011

I just came to say hello!

Hello!! ;-)
Denne uka har igrunn ikke vœrt uhyre spennende for min del. I begynnelsen fikk jeg snakket en god del med David, men nå er det 4 dager siden sist. Jaja, ingen informasjon er god informasjon er hva vi har lœrt...da vet vi at de er trygge. Og det er alt som betyr noe. Så da smører jeg meg gladelig med tålmodighet frem til jeg hører fra han igjen! 

Jeg har holdt det gående med lekser, skole, handling til -og pakking av care packages til David (har sendt ikke mindre enn 4 bokser i løpet av 6 dager..hehe), soving, Harry-kos, tv, samt henging med Karla.
Har funnet ut at jo mer jeg sover og jo mer opptatt jeg er, jo fortere går dagene, så den strategien har jeg tenkt til å fortsette med. ;-)

Har også brukt mye tid på å dekorere care packagene for han,
av en eller annen grunn føler jeg meg litt nœrmere han når jeg
driver på med disse boksene, så jeg storkoser meg jeg. Dessuten
er det jo godt å vite at han snart mottar og setter pris på alt jeg
sender han av mat og andre greier hjemmefra, som han ikke får
tak i der og sikkert savner! :-)

Neste uke begynner juleferien for min del. Det skal bli deilig det..ikke noe skole på 2-3 uker...bare avslapping og kos. Ja, også jul da. Selv om julen min blir veldig utenom det vanlige i år. :p Første jul borte fra Norge og familien. Første jul i USA. Og julen skal ikke engang tilbringes med David. Ugh. Menmen, sånn er det. Jeg skal gjøre det beste ut av det jeg. :-)
Jeg har allerede begynt å trøkke i meg julegreier fra Norge. I boksen mamma og pappa sendte meg for et par uker siden overrasket mamma bl.a. med en boks hjemmelaget snadder. Julekaker og knekkebrød...verdens beste!! Jeg har kosa meg som bare det!♥ 







Frokost-desserten min i dag! Jupp, du leste riktig,
jeg har lagt til meg en stygg uvane de siste dagene,
med å småspise snadder til alle døgnets tider. haha.
Jaja, enda godt jeg har 7 mnd til å finne formen
og se nogenlunde attraktiv ut igjen.. ;-) lol.


Men nå tror jeg sannelig jeg skal få stompen i gir. Klokken er allerede 3 på ettermiddagen, og jeg har fortsatt litt lekser å gjøre ferdig. I tillegg vil jeg ut i gatene her og se etter noe å ha på meg i kveld. Skal etter planen til Ashley. Gleder meg! :-)


Blogger igjen snart! Ha en fykende flott lørdagskveld, godtfolk! 


-the Cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar