mandag 1. mars 2010

ONE YEAR!!! =)

Heihei! Dette blogginnlegget har jeg bestemt meg for å dedikere til David og meg, for i går, den 28. februar, var det nemlig ett år siden vi møttes for aller første gang.

Long story short:
Vi møttes en lørdagskveld på Dennys.. Litt usikre/uenige om hvem som sjekka opp hvem..hehe.. Men poenget er at vi ihvertfall kom i prat til slutt. Han kjøpte en Corona til meg. Jeg skulle ha han til å lære meg salsa.
Etter Dennys skulle alle vennene hans på nach hos han, og jeg ble med.... Resten er vel historie.. ;)

Vi var så og si uadskikkelige hele våren her borte. :) Sommeren holdt vi kontakt på skype flere timer hver dag.
I august besøkte han meg i Norge.
Men i September gjorde vi det slutt...
Jeg besøkte han likevel i november, som venner.. :)

Nå i januar og februar har ting gått masse frem og tilbake, hit og dit...skal/ skal ikke... Så søndag for en uke siden ble vi enige om en ukes tenking på hver, også ble vi enige om å møte denne søndagen som nettopp var og bestemme oss for om vi skulle bli sammen igjen, eller om vi skulle droppe alt og gå videre hver for oss.
Da kunne vi enten bruke årsdagen på å avslutte året som var gått, eller å begynne et nytt et sammen=) Begge skulle bruke uka til å tenke...

Vi kom aldri så langt som til søndag, for på torsdagen som var ble vi sammen igjen! :) Så får vi håpe det funker denne gangen.. ;) Hvem vet.. Men er verdt et forsøk synes jeg.. :)


Så her kommer en liten bildekavalkade fra det siste året... ;) Enjoy!

Det aller første bildet jeg tok av David noensinne. 28. februar 2009. :)

Ben, meg, David og Leche på Dennys, mars 2009.

Påsken 2009.. David og meg på Dennys=)


Påsken 2009.. Etter nach til sola sto opp hjemme hos David dro vi to, og Katarina og Leche til Faros og spiste frokost før vi la oss... Haha.. =) Pent? ;)

David, Dash, meg og Eric på Dennys, april 09!

På mitt gamle dormroom=)

Dormdrikking, april 09=)

David og meg på sykkeltur i Brooklyn. April 09 =)

Piknik ved vannet i Prospect Park med Ioana, april 09.


Norwegian Day Parade, Bay Ridge - Brooklyn, 17.mai 2009 =)

En av mange ølkvelder hos David, mai 2009. =)

Min bursdag, 25.mai 2009. Tur til Coney Island med Dave og familien=)

En av Anne's siste kvelder i Brooklyn. Fest hos David=)

Trist avskjed på JFK, juni 2009!

David i Norge!!!! =) Bilde fra første kvelden hans...på fest hos Kristin=)

Martins i Lillestrøm...Kristin, Eric, meg og David! =)

På Hvaler.. =)

På kanten av Operahuset, med utsikt over Oslofjorden.. :)

Drikkekveld hos Katarina i Oslo.. :) Katta, Ioana og Dave:)

På besøk hos David i november. Drikkekveld:) På bildet er Gabe, meg, Leche og Dave:)

Shenanigans, januar 2010. Karaokeeee!! ;)

Salsadansing hos Ashley i Sunset.. Jan. 2010. =)

Karla, meg, Ben og Dave hos Dave, jan. 2010. Drikkelek:)

Ashleys babyshower, februar 2010. F.v. Ashley, Dave, Leche og meg=)

Februar 2010. Feiret Karlas bursdag=)

Torsdagen...da vi ble sammen igjen=)

Meg og David i går kveld, nøyaktig ett år etter vi møttes!:)

Måtte nesten ta et bilde som minnet om første bildet jeg tok av han og da.. Spesielt siden han helt tilfeldig hadde på seg hvite sneakers, hvit t-skjorte og jeans i går og...akkurat som på samme tid i fjor. Hehe.. :)
. . . . . . . . . . . . . .
Jeg har planert om å stikke til David om en liten stund, og jeg mp dusje og alt sånt først og..så jeg tror jeg skriver mer en annen dag om det jeg har gjort og opplevd, osv... :)
Prekæs!! ;)
Peace 'n' love ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar