lørdag 27. mars 2010

Prosjektfremføring, pedikyr, bilkjøring, Davidfester & Karibien.. ;)

Dette blir et kjapt innlegg, for nå har jeg det travelt... Tjihi.....påskeferie vett! ;)

Onsdag hadde vi fremføring av prosjektoppgaven vår/midtermen. På bildet over er fremføringsmaterialet vårt.. (som Marte skal ha æren for..kjempebra!)..
Synd jeg har det så travelt, for rekker ikke fortelle om oppgaven nå...så det får jeg ta en annen gang! ;)


Onsdag kveld dro Lene og jeg nedi gata her og tok pedikyr.. ahh så deilig. Var der en god stund.. Full manikyr, franske negler...U name it.....

I pedikyr-stolen på bildet over.. ;)

Lakken hadde enda ikke tørket da vi hadde sittet under den lampa i nesten en halvtime, så vi re-designet like godt skoene våre og gikk hjem sånn her. Haha.. =)
Torsdag kveld var vi hos David og tok noen drinker. Bra kveld!! :)


Lene og meg over, Lene, meg og Dave under =)





Dash og David:


Fredag morgen (i går) våknet jeg hos Lene. Haha.. Vi kjøpte med oss bagels hjem etter kvelden hos David på torsdagen, spiste de på rommet hennes og slokna der begge to gitt. Haha..
Vi gikk på subways for å spise frokost litt utpå formiddagen, og mens vi var d er ringte David meg.. Han sa han trengte oss til å bli med han i banken, for han kom aldri til å finne parkering rundt der. Så da ble dagen tilbrakt med han. Mens han var i banken måtte jeg kjøre bilen rundt til han var ute igjen.. Og senere da vi skulle kjøre mer orka ikke fyllesjuke David å kjøre, så ble til at jeg kjørte den dagen gitt. hehe.. =) Moro (og litt stressende) å kjøre her...men mest moro=)

Raggare..... ;) Lene og meg!

I går kveld var vi hos David igjen! Fest.. :)


Meg, Kelly, Lauren og Lene.


Biljard-spilling=)


Leche, Lene og meg=)
-------
Alt annet som skal oppdateres om får komme senere.
Jeg har nemlig vært sløv i dag, selv om jeg burde pakket.... Det som var "overraskelsen"/planen min, i siste blogginnlegg røpes nemlig nå.. Om ca. EN time forlater Lene, Ulrik og jeg Brooklyn med nesa mot JFK. Derfra går turen innom Boston, og deretter til BAHAMAAAS!!!!!!!!
Trenger å komme meg/oss bort litt.. Og tror Bahamas blir..sånn ca... tja... Helt ok! ;)
GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!
Piz 'n' luv ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar