tirsdag 21. april 2009

Ny hjemreisedato:)

Da var det endelig i orden.. Istedenfor å dra hjem 22. mai, lander jeg isteden på Gardermoen mandag 15. juni klokken 15.55.. ;) Visumet mitt går ut 14. juni, så på kvelden den dagen forlater jeg landet:( Gruer meg allerede nå til å si hade til alle sammen...noen mer enn andre.. :( ...
Kommer til å tute hele flyturen hjem...garantert!
Men skal bli deilig å se familie og venner i Norge igjen og:):) <3
Dessuten er det ikke hade for alltid til folka her heller.. Jeg har mine planer! ;)
Men anyway..deilig å ha flybilletten i boks.. Dessuten kosta det litt mindre å bytte billett enn først antatt..kom på 1450 NOK. Ikke så altfor ille det.. ;)


22. mai blir vi "kasta ut" av dormen her..da tar de seg sommerferie. Så da flytter jeg inn hos David. Digg å slippe å bruke penger på annet bosted de snaue tre siste ukene.. Er jo hos David støtt uansett..men blir nok litt weird å komme der med to fullstappa kofferter og bare 'morn ja'!:) Menmen...blir bra=)


Får vel oppdatere litt på siste uka og.. Forrige torsdag skulle egentlig bli en rolig kveld med en snartur innom Dennys.. Men så fikk jeg melding av David, han lurte på om jeg ville være med på strippeklubb (av alle ting!, hehe..). Typen til søstra hans jobber nemlig som promotør for en svær strippeklubb i Queens, så søstra hans skulle dit, sammen med tanta og venninna hennes, og han.. Jeg takket ja og ble med=) Tanta hans kjørte, så var digg sånnsett..ikke så pes som å ta subway'en.
Ioana og meg på Dennys på torsdag før jeg stakk til Queens =)


Strippeklubben var svær.. Var moro der, og ble en artig kveld, selv om ikke dette er typen underholdning jeg ville valgt..menmen. Moro var det:)
F.v. søstra til David, David, tanta til David=)

Fredag kveld ble det plutselig til at vi hadde et slags fors her på rommet til Anne og meg.. Var Anne, Ioana, Darryl, to av fetterne til Darryl, 4-5 stk fra dormen, David og meg.. Artig kveld.. Gutta snakka mye..så og si hele tida faktisk, og samtalen omhandlet mye om hvordan det er å vokse opp i Brooklyn, hvor nesten alt handler om respekt og stolthet... Spennende å høre på!

Så ble det liten tur på Dennys:)


Lørdag var det knallvær..tror det var omtrent 26 c-grader..herlig=) Jeg satt ute i solveggen i drøyt to timer, med bena høyt, diet coke ved min side og sladder-blader på fanget.. Kan man få det bedre?! hehe.. Var knalldeilig:) Så kom Anne og klassevenninna hennes, Ida hjem fra en deilig dag i sola på Coney Island. Vi gikk og kjøpte kinesisk, og spiste maten på Dennys, sammen med en kald øl.. ahh! <3

I solveggen utenfor dormen på lørdag=)



Lørdag kveld slappet jeg av frem til David var ferdig på jobb rundt tolv. Vi planla en kjapp øl på Dennys, for så å gjøre litt lekser og ta tidlig kvelden. Dro hjem til han, men i det vi kom inn hørte vi spanske sanger over høyttalerne i bakgården og på terrassen.. Familyparty=)
Foreldra, tanta og dama hennes, onkelen, bestemora..osv, osv, hadde en slags minifest på terrassen. Så vi joina. Riktig så koselig. Ble sittende der i flere timer og skravle..livlig gjeng det der. Hadde det kjempemoro=)


Søndag var en veldig rolig dag. Var stort sett hjemme og slappet av. Deilig:)
I går mandag var også ganske rolig. Det regnet, lynet og tordnet i Brooklyn. Så David kom til meg, vi gjorde litt lekser, bestilte inn mat, sov litt, så på tv.. you name it.. Slækk dag! Digg! :)


I kveld er planen å dra på kino.. Husker ikke hva filmen heter, men den kom akkurat ut på kino og skal visst ha fått bra kritikker ifølge David.. :)





Snakkes!

~Camilla~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar