onsdag 21. november 2012

Halloween pics - bedre sent enn aldri! ;-)

Shame on me!! Jeg har visst hoppet over bildene fra Halloween helgen jeg. Også vi som pynta huset, var på Halloween fest, OG hadde avskjedsfest den helgen! Jaja, her kommer de ihvertfall, bedre sent enn aldri.

When in Rome, do like the Romans... So when in America, do like the Americans, right?
Og Amerikanerne liker jo å pynte til Halloween. Ikke bare pynter de seg selv, men de pynter hus, inventar, noen ganger bilen (!), for ikke å snakke om hvordan butikkene blir pyntet. Er rene jule-mengden med pynt, bare at det er skjeletter istedenfor nisser. Anyway, nå som vi bor her og endelig hadde eget hus bestemte vi oss for å pynte litt vi og..:
Vakkert?! Haha. Synes spindelveven ser utrolig ekte ut jeg da...hahahh!! ;p Ehm.
Halloween tilbrakte David og jeg hjemme. Masse unger kom på døra
 og fikk godis, og det de ikke spiste trøkte vi i oss. Vinn-vinn! ;-)


Uka etter Halloween var vi på datenight på Cheddars Restaurant. Tror jeg har nevnt det før, men her er ihvertfall bildene, inkludert David's episke "smake-uttrykk"..hahah. Han smakte på en shot som jeg fikk med drinken min, og da så han sånn ut. Kodak moment!


Så kom fredagen etter Halloween da, og noen venner av oss, Mr & Mrs. Daniels, skulle ha Halloween fest hjemme hos seg på basen. Jeg grublet lenge på hva jeg skulle vœre, men siden jeg ikke gadd kjøpe ferdig-kostyme falt valget etterhvert på "80s chick", also åtti-talls jente, på godt norsk. Jeg kjøpte noen fargesprakende klœr og smykker, og bestemte meg for å prøve å lage afro på meg selv, sånn som vi lœrte på makeup artist skolen for snart 5 år siden.. 7,5 timer og mye banning senere kunne jeg endelig slippe håret løs...bokstavelig talt. Og det ble som jeg håpet det skulle bli...blod-afro! Woop!! :-))
 David er ingen stor-fan av å kle seg ut, men jeg kjøpte øl-hjelm til han noen dager før Halloween, og den ble han super glad for, så da ble han en "øldrikker" på Halloween. Haha. :-) Originalt..ehm. ;p
Arianna var "Biker chick", eller motorsykkel jente, om du vil.. Josh var et slags monster, og ellers kom folk som både Hugh Hefner, Robin Hood, Taliban, bamsen Ted, hare, mannlig stripper (ikledd smoking-tanga, faktisk..haha), samt mye annet. Masse bra kostymer, og mye moro! Vi ble et par timer, før vi satte snuta tilbake til Josh og Arianna, for litt mer festligheter der. :-)


 Til venstre er meg, David, Josh og Arianna. På et par av de andre bildene spiller vi Beer Pong. :-))




Dagen etter Halloween festen bestemte David og jeg oss for å ha en liten sammenkomst her, en slags siste avskjedsfest..(har jo blitt en del avskjedsfester siden vi stadig utsetter flyttedatoen..hehe).. Men ja, vi hadde altså avskjedsfest...David, meg, Josh, Arianna, og en haug med gutter fra jobben til gutta. Kvelden gikk med til mye rart...snacks-spising, drinker, jello-shots, "the forehead game", våpen-posering(!), og ikke minst god gammeldags kroppskunst på han som sovnet først, nemlig Hayes, som vi kaller han. (Blir så mye etternavn i denne militœr atmosfœren jeg lever i at det føles rart å si fornavnene dems..) haha.. Utrolig hvor mye moro man kan ha med et par sprittusjer utpå natta.. :-))

Bilder:




De fleste av guttene sov over her, så morgenen etter ble det til at jeg mekka kaffe og pannekaker til dem, før guttene begynte å hjelpe oss med å flytte ting til oppbevaringsrommet vi har leid. Mye lettere å få seng, sofaer, osv ut med litt hjelp fra noen gutter, istedenfor at jeg skal prøve å bœre det sammen med David.. :p
Ps...se ryggen til han på nederste bildet....kroppskunsten vet dere, gosh, det var mye verre enn det ser ut her da. ;-p haha.


Anyway, Halloween helgen var kjempebra!! :-) Og vi har hatt mange bra kvelder her etter det og.. Vi har jo som sagt utsatt flyttingen opptil flere ganger nå. Senest fra i dag av. Skulle egentlig stå ferdig pakket jeg nå. Klokken er nemlig snart halv åtte om morgenen og David får fri om en snau time, for i morgen er det Thanksgiving. Så vi skulle egentlig satt kursen mot New York om litt, men istedenfor går turen i motsatt retning, nemlig til Atlanta i Georgia. Arianna og Josh er derfra og vi ble invitert dit for flere måneder siden. Først fordi de egentlig skulle ha bryllup denne helgen. De er gift men skulle ha skikkelig bryllupsfest. Den ble utsatt, men vi ble likevel invitert med ned. Så etter mye om og men bestemte vi oss for å dra. Har jo aldri vœrt i Georgia før jeg, så det blir spennende. Dessuten har vi det alltid gøy med Ari og Josh. :-)

Så ja, nå får jeg pakke ferdig, levere vofs hos barnevakten, og gjøre meg klar for å dra.. Vi drar avgårde om drøye 3 timer, så i mitt tempo har jeg ikke mer enn tida av veien.

Snakkes i Atlanta!


-Mrs. P.

1 kommentar:

  1. Kan du si litt om hvordan du og David møttes? Og om bryllupet? Har dere hatt et mer "ekte" bryllup med venner og familie? Hvordan er det å plutselig skulle leve i USA resten av livet og få barn der osv?

    SvarSlett