mandag 5. november 2012

Bubblebath!

Her har jeg ikke mer enn tida av veien om dagen...mye å ta meg til, oppdaterer på det, samt forrige uke samt helgens hendelser en annen dag veldig snart..nå må jeg nemlig legge meg...opp og til dyrlegen med vofs om 6 timer.. Tenkte bare å vise dere hva jeg brukte litt av kvelden til, nemlig SKUMBAD! :-)) Ahh, herlig..spesielt nå som det er kaldt ute, og jeg har stressende dager med mye på tapeten, er det ingenting bedre enn skumbad, et glass vin, og gode tv-serier til å fylle kvelden med.. David er nemlig ute i felten i tre dager. Stakkaren tekstet meg tidligere i kveld og lurte på hva jeg drev med...jeg tok bilde av meg selv i badekaret (det nest nederste av bildene under) og skrev "Dette...hva med deg"...han lå visstnok i en iskald sovepose midt i skogen.. Forskjell på folk.. ;p

Anyway, med disse bildene sier jeg godnatt! Samt god morgen til dere i Norge!.. ;-))

Vi blogges!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar