tirsdag 17. august 2010

Byebye Norway, hello New York!

Hallois! Naa har jeg dratt ifra bl.a. disse herlighetene paa bildet over, og satt kursen tilbake til New York.. Dro fra Gardermoen litt foer 4 paa ettermiddagen i gaar, og kom frem ca. 11,5 timer senere, etter en pit stop innom Paris for aa bytte fly..

Aa reise fra alle hjemme er alltid trist...naa kanskje tristere enn noen gang foer.. For det foerste fordi jeg skal vaere borte i 11 mnd denne gangen...og ogsaa av andre grunner..
Men naa er jeg ihvertfall fremme, og tilbake i armkroken til min kjaere..akkurat det klager jeg ikke paa.. ;)

Han, med familien paa slep, kom og hentet meg paa flyplassen i gaar, og vi satte kursen rett til Jersey.. Kom til Brooklyn i dag.. :)
Sliten naa...jetlag.. Foeler meg som et crackhead.. Skal sooove masse i kveld og natt ihvertfall! ;)

Jeg tror jeg skriver mer senere...er sliten naa.. :)

SAVNER DERE HJEMME!! ;)




Byebye for now.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar