onsdag 25. august 2010

Jersey & Brooklyn!

Hola! Her er det ikke saa mye aa oppdatere om...derfor har jeg ikke gjort det heller.. :p
Har stort sett oppholdt meg innendoers, i horisontal stilling i senga eller paa sofaen. Tatt livet skammelig mye med ro. Sikkert sett 20 filmer de siste 5 dagene..hehe.. Men digg da! Snart begynner alvoret med skole osv.. Saa har ikke SAA daarlig samvittighet for aa vaere ekstremt lat naa... ;)

Dette bildet er fra loerdagen tror jeg det var.. Var deilig og varmt ute saa vi satte oss ute og saa film og drakk litt vin til langt paa kvelden.. Her er meg, David og onkelen hans Lito.. :)


....og mens vi satt der kom en racoon-familie paa besoek..(er vel vaskebjoern det heter paa norsk...?..) men joda...de kom og rotet i bakgaarden der vi satt. Er jo som sagt mye rot og drit bak der naa midt i flytteprosessen.. Saa da fikk vi besoek gitt...se! :
Ser den ikke saa godt men...han driver paa foran de sorte posene.. Her er ihvertfall en av de.. De var opptil 4 stk paa et tidspunkt og... :)

Her er noen bilder jeg tok paa vei hjem til Brooklyn her om dagen.. Vi sov der et par netter..slappa av..bestilte mengder takeout.. Judy kom paa besoek en kveld.. saa film etter film etter film.. Drakk Four Lokos (alkohol+energidrink i ett...12% volum. en og en halv boks gjorde meg smaafull...5 bokser gjorde at David sovna..hahaha.. Det sier sitt!)




I gaar paa vei tilbake til Jersey tok jeg flere bilder... Her i Canal Street (like ved skolen jeg gikk paa foer..).. :

Her er avkjoeringen til Holland Tunnel, som ligger inntil skolen min. Jeg tok faktisk et bilde ved tunnel aapningen og, men det var lite pop saa politiet vinket oss inn. De staar nemlig ved inngangen til tunneller osv, for aa forhindre terror osv.. Og det var tydeligvis ikke lov til aa ta bilder av broer, tunneller osv..saa de vinka oss inn. Men var ingen stor sak..de spurte bare hvorfor jeg tok bilde..David forklarte at jeg var europeisk og ikke visste at det ikke var lov, de ville se bildet og ba meg slette det og saa var det i orden.. :)


Vi er fortsatt i Jersey..sov her i natt.. Skal bli her vaertfall til i morgen og tror jeg.. Deilig da! Hjemmelaget middag, frokost paa senga..ahh.. LUKSUS! ;)
Og her sover vi naar vi sover i Jersey..paa en oppblaasbar madrass (som faktisk er syykt digg aa sove paa) i stua... :)
Kjekken min ligger og sover! :)



Ahh..naa trur jeg at jeg avslutter skrivingen for denne gang. Jeg skal visst assistere David i aa barbere hodet!


snakkes.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar