mandag 30. juli 2012

Wilmington, Onslow Beach, La Mirage, & Myrtle Beach.

Hei og hopp...dette har vœrt en busy uke, så det har ikke blitt tid til stort med blogging. Men her kommer en oppdatering av hele sullamitten, med bilder og alt.. ;-) Har som dere sikkert har lagt merke til blitt hekta på disse bilderammene...synes det er mye finere og mye mer lettvint å kunne legge ut bilder på den måten på bloggen.. :-)

Here we go.....


Wilmington

Tirsdag i forrige uke satt vi her og undret på hva vi skulle bruke kvelden til. Etter litt vurderinger frem og tilbake ble vi enige om å dra til Wilmington, en by omlag en time herfra, med litt fœrre militœrfolk, og litt bedre utesteder. ;-)
Vi fikk en av David's kollegaer til å kjøre, og dro avgårde, David, Karla, meg og to kollegaer av David. To andre kollegaer av han ble også med i siste liten. Så vi ble en fin liten gjeng som dro i kolonne til Wilmington. :-)
Fremme i Wilmington ble det barhopping og alt som følger med det. Kjempebra kveld, som ikke endte før 5 om morgenen. Syntes bare synd på stakkars David og de tre andre som skulle på jobb halv åtte..hehe. ;p Uansett, Wilmington var en suksess...dit skal vi igjen! ;-)




Onslow Beach

Onslow er navnet på county'en vi bor i her i North Carolina. Stranda på basen heter Onslow Beach, og jeg tok med meg Karla dit onsdag i forrige uke. Planen var selvsagt soling og bading, men det ble ingen av delene.. Det ble bare en snarvisitt, i og med at vœret var overskyet. Men jeg ville likevel legge ut et par bilder derifra. Kjempefin strand, og havet her er deilig og varmt å bade i hele sommeren. :-)



La Mirage

Torsdagen hadde vi planlagt fra tidlig i uken å dra på La Mirage, en såkalt Gentlemen's Club...dere vet hva jeg mener. ;-) Det var faktisk Karla og jeg som var fascinert og ville dit, og selvsagt sier ikke mannfolk flest nei takk til å vœre med på det, så etter vorsing ved bassenget til Arianna og Josh dro vi til oss hele gjengen for litt mer drikking osv før taxien kom og hentet oss; meg, David, Karla, Arianna og Josh. To av kollegaene til David kom etter. Vi hadde en knallkveld!! Skal absolutt gjentas.. :-) Hadde ikke lov til å bruke mobil/kamera der inne, så her er noen bilder fra før vi dro:



Myrtle Beach

ENDELIG!! Endelig fikk jeg sett Myrtle Beach. David var der i fjor våres, mens jeg enda bodde i New York, sammen med noen av guttene på jobben sin. Og siden da har planen vœrt å ta en kjœreste tur dit..meg og han. Det har blitt avlyst flere ganger, men nå ble det tur. Riktignok med Karla også på slep, hehe..men det gjorde ikke noe. Vi hadde en knalltur. Vi dro avgårde fredag ettermiddag, etter å ha sluppet av Harry hos barnevakten(!)..haha. Myrtle Beach ligger bare 2 timer hjemmefra, så det er egentlig en skam at vi ikke har dratt før, menmen.
Vel fremme fant vi oss et helt greit motell, sjekket inn, og dro deretter på stranda for en dukkert. Er jo ingen hemmelighet at jeg bor i et tropeområde, mildt sagt. Etter stranda gikk vi tilbake og tok en dukkert i bassenget og. Ah, ferie!

Myrtle Beach er veldig pent, og man får veldig feriemodus av å vœre der, med palmer, hoteller, strand og utesteder. Det minner faktisk veldig om South Beach i Miami, for de av dere som har vœrt der. :-)

Anyway, vel tilbake og etter en kjapp middag ordnet vi oss for en kveld på byen. Vi fant et område i Myrtle som heter Broadway on the Beach, som er fylt til randen av underholdning, restauranter og ikke minst utesteder. Kvelden ble tilbrakt på et utested som hadde tre utesteder i ett, sammenknyttet via en gang bakerst i lokalet. Stakkars David ble selvutnevnt veskepasser for kvelden, mens Karla og jeg stort sett var på dansegulvet. :-) Etter utelivet var testet i et par timer ble det nattmat, før vi slang oss ned med vin på bassengkanten tilbake der vi bodde. Knallkveld!!



Lørdagen startet vi med frokost på en Diner, før vi spilte to runder minigolf. Jeg pleide alltid å vinne over David i minigolf, men sannelig er det andre tider nå...han vant begge rundene. ;p Anyway, kjempegøy med minigolf, jeg går sjelden lei. Og banene vi spilte på var veldig fine, med grotter, sjørøverskip, fosser, og hele pakka.
Etter minigolfen gikk turen på stranda en tur igjen. Jeg badet, de andre bare solte seg, før vi satte snuta tilbake til Jacksonville. Det ble bare en natt i Myrtle denne gangen, siden Karla måtte reise søndag morgen. Men jeg skal DEFINITIVT tilbake. ;-)


Karla dro som sagt i går, og i dag begynte for alvor hverdagen igjen. David har fulle dager på jobb, vi er tilbake til sunne matvaner (på tide..hah), og ikke minst trening.. Synes egentlig hverdag er deilig nå! Jeg har tilbrakt dagen hos Heather. Vi skulle se film, men endte med å skravle hele dagen isteden..haha. I kveld har jeg vœrt på treningssenteret mens David var hos Josh en tur. Og nå er vi begge hjemme og han har lagt seg. Klokken er halv tolv, så jeg skal vel snart trippe opp i senga jeg og...måtte bare oppdatere dere først.. ;-)

Ha en strålende uke!!



-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar