torsdag 5. juli 2012

Emerald Isle & 4th of July

Hei på dere. Jeg har ikke blogget like hyppig som jeg har pleid å gjøre til tider.. Grunnen til det er flere.. Aller mest fordi jeg har vœrt opptatt, men også fordi jeg kommer til å kutte ned på bloggingen fremover. Jeg skal fortsatt blogge, mest sannsynlig like ofte eller til og med oftere til tider, men jeg kommer ikke til å dele like mye på bloggen som jeg har gjort til nå. Ikke at jeg har vœrt veldig privat her.. Jeg har vœrt personlig, men prøvd å ikke vœre privat. Likevel føler jeg det er på tide å kutte ned litt snart...

Anyway, her kommer en update på de siste dagene.. Ferien til min kjœre og meg ble avlyst. Søndag kveld kom et forferdelig drittvœr, og da vi sjekket vœrmeldingen for uka skulle drittvœret fortsette, så vi avbestilte turen vår, som egentlig skulle gått til Myrtle Beach. Litt kjedelig, i og med at det har vœrt knallsol hele uka, menmen.. Vi har hatt noen fine dager forde.. :-)

Søndag kveld var jeg på kino med tre venninner, Arianna, Eileen og Erika. Vi så Magic Mike. Absolutt å anbefale, jenter.. ;) Wooh! Lol.. Søndag skulle vœre jentekveld, så David kjørte meg dit og kom og hentet meg igjen. (Er jo ikke skikkelig jente-kino-kveld uten vin på vannflaske..heh). Men da han kom for å hente meg hos Arianna etter filmen fikk de andre jentenes menn samt jentene overtalt han til å bli..  Så da ble det plutselig til en full festkveld på oss alle sammen. Først hos Arianna og Josh, så på en biker-bar nede i gata ved oss, og så nach hos oss.. Phew. For en kveld. Og for en sinnsykt klein dag dagen etter..haha. Men utrolig morsom kveld, det var det!
Bildedryss:


Mandagen var jeg stort sett klein, men var likevel litt sosial på kvelden med gubben og naboene. Vi har endelig blitt kjent med noen naboer.. På tide. ;p 
Tirsdagen dro vi til Emerald Isle. Det ligger omlag 40 minutter fra oss, og det er utrolig idyllisk der. De har noen utrolig vakre strender, men vi endte ikke pa stranda, istedenfor kjørte vi go'kart og spilte minigolf. Så dro vi til MacDaddys like etterpå, hvor det ble litt golf, en haug med videospill, etc, middag og bowling. Kjempekoselig dag. :-)

I går var det 4. juli, og vi tilbrakte dagen hos et vennepar, Cole og Eileen. De hadde to andre par der og, og vi grillet, drakk og badet. Herlig! På kvelden ble det raketter osv her hjemme.

I dag har jeg gjort lekser...begynte nemlig skolen igjen denne uka, også har jeg pakket.. I kveld går turen nordover. Vi skal til New York på ferie. :-)


Blogges snart!


-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar