tirsdag 10. juli 2012

Festing & fisking i New York & New Jersey.

Hei og hopp sukkertopp!

Klokken er nœrmere ett på natta her i New York, og jeg sitter oppe og venter på å hente David. Han er sammen med en kompis nå, så sa jeg at jeg kunne hente siden de skulle drikke. Så mens jeg venter tenkte jeg å slenge inn et blogginnlegg.. ;-)

Vi kom frem til foreldrene til David sitt hus i New Jersey ca. klokken halv fem om morgenen natt til fredag. De sto umiddelbart opp, fikset sammen noe mat til oss, og vi ble sittende å skravle med de til utpå morran. Da startet de dagen sin, mens vi sov noen timer.

Fredagskvelden var det obligatorisk fest her i kjelleren i huset i Brooklyn. Vi har hatt utallige fester her oppigjennom, og nå har vi på en måte en tradisjon om å ha en fest hver gang David og jeg er på besøk her i New York. Så fredag braket det løs! KNALLKVELD!! De aller fleste vennene våre kom og vi hadde en kjempebra kveld avsluttet med fyll og fanteri på gode gamle Denny's, og Halal-mat på veien hjem. Yumm!

Lørdagen gikk turen ut til svigers i Jersey igjen. Der ble det to dager med grilling, alkohol og masse moro. Jeg fikk også skviset inn en joggetur i varmen, som førte til at jeg måtte slenge meg i barnebassenget utenfor huset sammen med kidsa etterpå. Tropetilstander her borte om dagen.. Alltid moro på fest med det sirkuset som utgjør familien til min kjœre..haha. Beerpong, hookah, raketter..stas. Små barn, store gleder vet dere.. ;-)

I går kveld var vi på fisketur, av alle ting. David har snakket om det helt siden jeg møtte han, at han skulle ta meg med på en av fiskebåtene som legger ut fra Sheepshead Bay her i Brooklyn hver kveld, men vi har ikke fått surret oss til det før i går.. Leche, Karla, David og jeg dro til kaia, hvor vi møtte faren og onkelen, og med sandwicher og øl på slep dro vi på fisketur i solnedgangen. Kjempevakkert, og ikke minst kjempegøy. Ble ikke så mange fisk da, men jeg fikk faktisk en liten hai på kroken. Jeg dro den opp i båten men etter å ha knipset et par bilder ble den kastet uti igjen. Likevel moro å få noe på kroken. :-) På slutten av kvelden ble den største fisken loddet bort og den vant David. Stas! :-)
Kjempe vellykket fisketur, som absolutt skal gjentas en dag.

Dette tror jeg er et av de beste bildene jeg noengang
har tatt...tenk at det er tatt med en iPhone.. :p

Anyways, i påvente av telefon fra gubben skal jeg se litt på Weeds igjen hadde jeg tenkt. Så til og med sesong 6 rundt da David kom hjem, men nå har jeg funnet Sesong 7 på Hulu tror jeg, så da skal jeg titte litt på det. ;-)

Vi blogges snart, godtfolk! Ha en strålende dag.


-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar