fredag 22. januar 2010

Girls night out!

I går var jeg ute med Becky og venninnene hennes.. Jeg møtte henne mens jeg bodde hos Dave siste del av mitt forrige New York-opphold, for hun er barndomsbestevenninna til storesøstra hans, Karla, og bor dessuten rett over veien.. Anyhow:) Vi fant fort tonen, spesielt etter at hun fortalte at hun var delvis norsk. Bestemoren hennes er norsk eller noe sånt. :) Og vi har holdt kontakten på facebook, og møtte henne også mens jeg var i New York i november..

Så her om dagen spurte hun om jeg ville være med ut i går. Hun og venninnene pleier visst å ta en tur ut på torsdagene. :)
Først dro jeg bort til Becky og tok et glass rødvin der.. Da jeg møtte moren henne sa hun "If I knew you were coming I would have made you lapskaus and fiskeboller"..haha!! Da måtte jeg le as.. :) Søt!

Etter vinen kom Carlos, typen til Becky og hentet oss, og vi tre pluss en kollega av Carlos, George, dro til Farrells, ved Prospect Park, og tok en øl der. Moro, for i bilen på vei dit spurte George meg hvor jeg var fra, jeg sa Norge, og da sa han at han også hadde norske folk bak i slekta. Jeeeesus, we're everywhere!! ..hehe.. Han viste seg forsåvidt å være delvis dansk isteden, men samma det.. Skandinavia ihvertfall. Inne på Farrells møtte vi tre til som Becky kjente. Og sannelig var det ikke Skandinaviere der og gitt. To av dem hadde svenske forfedre!!! Haha.. Er så sprøtt as!! :)

Etter en vin på Farrells, droppet Carlos oss av på et utested som het Cebu, i Bay Ridge, Brooklyn, før gutta stakk videre. På Cebu møtte vi venninnene til Becky..Angelina og Theresa.. Hadde en supermorsom kveld. De var veldig allrighte og morsomme å henge med. Blir definitivt med de ut igjen hvis sjansen byr seg.. :) Senere kom Carlos og George også innom Cebu igjen.. Før vi satte kursen hjemover, og de droppet meg av på dormen. :)

Der møtte jeg Leche.. Vi kjøpte oss bagel, stakk og hilste på Big Ben og Sanat, som var på Dennys:) Og så var det leggetid på Tjærnås gitt.. :)
Becky og meg på Farrells=)
Ute på Cebu! :) F.v. Becky, Theresa, Angelina og meg =)
Sanat, meg og Ben...poserte..hihi =)
I dag har jeg bare vært hjemme stort sett.. Slappa av:) Har også valgt ut bilder av venner og familie fra pc'n, vært på Walgreens og fått de fremkalt, og så hengt de på veggen her! :) Kos, for nå kan jeg se på alle mine kjære hver dag! :)

I kveld er det feiring av blant andre Dave's bursdag! :) Skriver mer over helga!!


Later.... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar