mandag 25. januar 2010

Første helga tilbake i New York =)

Nå er første helgen boende i New York igjen over.. Den har vært veldig busy, og veldig morsom!! :)
David hadde bursdag på torsdagen, men i forbindelse med hans opptak til marinen måtte han sove borte en natt. Er sånn marinen gjør det, sånn at de liksom vet hvor de har marine-folka dagen etter når de skal gjennom tester i forbindelse med opptaket. Så han sov borte natt til fredag, og fikk ikke feiret bursdagen sin. Så fredag, da han hadde bestått alle testene, og dermed er klar for marinen til høsten, var det tid for å feire både det og bursdagen hans.. :) Ble som en feiring bør være.. Kake, drikke, kortspill, biljard og rett og slett moro!:) Med på feiringen var Dave, meg, Leche, Ben, Miguel, søsteren Karla, tanta Brenda, stesønnen hennes, Joshua.. Og vi var også oppe og spiste kake med foreldre, bestemor og søsken.. Kos! :)
Noen av oss stakk på Dennys senere og.. :)


Miguel og meg=)
Jeg hadde med norsk øl til Dave på bursdagen hans. Han likte nemlig Hansa så godt da han var i Norge.. :)

HAHA!! Gay pose?!

Ben og meg i slaget..

Daves søster, Karla, og meg. =)

Lørdag på dagen satt jeg stort sett hjemme her. Var sliten:) Hun ene roomien min, Barbra var også her hjemme i Brooklyn (mens de to andre hadde dratt hjem-hjem for helgen), så var ikke helt ensom da. Hehe:)
Lørdag kveld var det på'an igjen!! (Slapp av mor..leveren min skal få langferie når skolen starter..) =)
Vorset i kjelleren hos Dave på lørdagen også. Nok en morsom kveld. Og senere dro vi på Shenanigans. Det er en bar som ligger ikke så langt unna her jeg bor.. Hørt mye om den men har aldri vært der før. Så vi fant ut det var på tide..nå som David er gammel nok osv og. Haha.. =)
Så Karla, Miguel, Dave og jeg dro dit etter vorsinga hos han. Hadde det superfestlig. Dave og jeg sang karaoke og greier...stakkars publikum, hehe..
Frankie jobber forresten der nå...derfor vi dro i utgangspunktet. Han pleide å jobbe på Dennys, men nå jobber han på Shenanigans.. :)
Dave og meg før Shenanigans:)
David, Karla og Miguelito på Shenanigans=)


Karaoke-time ;) Sang en sang av Kings of Leon og en av Christina Aguilera (faktisk!..haha)

I går, søndag, slappa jeg av hjemme igjen på dagen.. Stakk til David i 3 tida, og vi, pluss Ben dro for å besøke en av Daves bestevenninner, Ashley, like etterpå. Var der en tur rett før jeg dro hjem til Norge i juni i fjor og.. Og moren hennes digga meg, for hun er kvart norsk. Bestemoren hennes er født i Norge. Så vi fant tonen vett. Så da Dave hadde vært der for noen uker siden hadde hun spurt etter meg og sagt han måtte ta meg med dit. Så da dro vi dit i går. Ashley er dessuten høygravid, og jeg har snakket en del med henne på facebook, så jeg ville se magen.. :)
Moren til Ashley, Christine, spratt champagnen, vinen, øl'en, osv osv da vi kom. Dessuten hadde hun laget sinnsyke mengder med mat..alt fra tacos, innbakte pølser og noe lasagne-liknende greier, til nachos & hjemmelaget dip, brownies...and so on. Ble der hele kvelden. Gøy! :)
En annen ting som var litt moro er at da jeg var der i juni var det som sagt rett før jeg dro hjem, så jeg drev og tittet etter gaver til slekta på den tida.. Var forholdsvis lett å kjøpe til mamma og brødrene mine.. Pappa var det verre med..han ønska seg jo ikkeno, hehe. Men så, til slutt sa han at han kunne trengt en sånn bitteliten lommekniv. Jeg letet og letet og letet.. De som hadde flere forskjellige kniver og saks og alt var bare store.. Og da jeg først fant en i riktig størrelse hadde den bare èn kniv..ikkeno saks, eller noen ting.. Men kjøpte den forde da, og pappa ble glad han.. :) Men da jeg var på besøk hos disse folkene sist nevnte jeg jo at jeg var på leting etter det.. Og tror du søren meg ikke dama huska det hun eller, for i går kom hun med en sånn kniv som jeg hadde vært på utkikk etter, så hun har vel funnet det og kjøpt den for meg hun da.. Sååå snilt.. Og kjempemoro at hun husket det..hehe.. Så pappa, snart får du en liten lommekniv av meg i posten.. ;) Hehe..

Ben, Leche, Christine og David i går kveld.. :)
(En funfact fra i går er at Christine fortalte at moren til rapperen Jay-Z pleide å være naboen dems, så Jay-Z har faktisk vært på fest hos Christine, og tråkket over samme gulvene som på bildet.. Dååhn, hehe..)


David hadde salsa-leksjon med meg=)

Etter en morsom kveld hos Christine, Ashley og resten av familien dems dro vi til David.. :)
Nå i dag har jeg bare slappa av.. ;) Tar på å være ung i New York City kjenner jeg.. Så i dag er all about relaxing.. =) Ingen planer enda...tar det som det kommer.. ;)
Fred ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar