søndag 7. juni 2009

The Coyote Ugly way to party!

Jeppjepp, det stemmer.. Baren fra filmen Coyote Ugly ligger i Meatpacking District på Manhattan. Anne har vært der en gang før, sist hun var i New York, og helt siden vi flyttet hit har vi hatt planer om å ta turen.. Nå som tiden snurper seg inn mot hjemreise måtte vi bare få ut fingeren og komme oss dit, så i går kveld (lørdag) startet vi med vin på rommet til Anne på dormen og fortsatte med Bacardi Lemon & cola på subwayen inn til Manhattan=)
Vel fremme fant vi frem til baren, med navnet Hogs & Heifers.. =) Allerede utenfor fikk man litt følelsen av Coyote Ugly-filmen, men inne i baren tok det helt av..! Første vi ser når vi kommer inn er masse jenter som danser på baren.. De tre bartenderne danset jevnt og trutt der oppe, og noen ganger lot de hvem som helst av jentene komme opp og danse!
Anne utenfor Hogs & Heifers! =)
Bartenderne var damer, i bikini, jeans og cowboyboots. Og de dansa paa baren akkurat som paa Coyote Ugly! =)

På veggen langs baren hang flere tusen BH’er.. Massevis av jenter som ”donerer” bort bh’en sin så den kan henge på veggen der inne. Hun ene bartenderen nappa faktisk bh’en av ei tilfeldig jente som dansa på baren og kastet den opp på veggen. Haha=)
Det var også alt mulig slags annet inventar.. Dyrehoder, brannmann-hjelmer, alt mulig av småskilt, klistremerker, bilder.. =) Dritkult!
Hang mange tusen bh'er i baren!

Anne og jeg kjøpte oss øl, og tok en runde for å se oss om i baren.. Innerst i lokalet fant vi et biljardbord som var ledig. Vi to, og to andre jenter vi møtte fra Baltimore, Maryland spilte en runde mot hverandre. Anne og jeg vant=)
Anne og meg sammen med jentene fra Baltimore som vi slo i biljard! :)

Så møtte vi plutselig på en funky fyr,..og kompisen hans. Mr. Funky liknet på en motorsyklist..typ Harley, og det første han gjorde var å presentere seg selv som homse. Så begynte han å massere skuldrene til Anne (!), så spanderte han shotter på oss, og så forsvant han.. Haha!! Rar fyr altså..men vi fikk da gratis shotter=)
Utover kvelden ble baren mer og mer som i filmen Coyote Ugly. De spilte sanger av typen ”Sweet Home Alabama”..knall! Og nå og da kom cowboy-liknende sanger på og bartenderjentene trampet rundt på bardisken i cowboyboots, bikinioverdel og jeans.. =)
Plutselig hører jeg hun ene bartenderen tar opp megafonen og roper ut ”Are you serious..!!? You’re tip’ing me 5 bucks for a 50 dollar bartab??” Hun ser stygt ned på noen fyrer rett ved bardisken. Selv om musikken fortsatt dundrer i bakgrunnen hører de fleste det hun sier i megafonen.. Mennene ser opp på bartenderen med megafonen som står på bardisken.. Så roper hun i megafonen igjen: ”If you stear at me any longer im gonna make you buy me a fuckin shot!”.. Så legger hun ned megafonen og danser videre på disken.. Haha!! Den var ny for meg as.. Ikke vant til at bartenderne drar den liksom.. Hun ropte også til noen andre tidligere på kvelden.. Det var noen jenter som tok bilder da bartenderne dansa på baren, men de hadde ingen drinker i hendene, så da ropte bartenderen ”If you’re gonna take my fuckin picture, buy a fuckin drink first!”.. Er nok litt av opplegget at de skal være sånn, men jeg fikk likevel litt bakoversveis kan man si. Hehe.. Gikk ikke rundt tomhendt etter det, for å si det sånn=)
Bartenderen med megafonen!

Ellers fortsatte kvelden som normalt…Anne møtte en fyr hun byttet tlf.nr med (hihi!).. Jeg snakka med en hyggelig fyr fra London som aldri hadde vært her før og som trengte litt råd på hvor han burde dra, hva han burde se, osv.. Litt moro for han hadde bodd i Kristiansand før=)
Anyway…syyykt kul kveld. Kanskje en av de beste jeg har hatt på Manhattan.. Jeg skal definitivt tilbake dit!! NO DOUBT!!!
Etter et pizzastykke og laaang ventetid på at subwayen skulle komme var vi tilbake i Brooklyn=)
Anne og meg paa Hogs & Heifers!! =)

Siste uka har ellers stort sett vært som normalt..

Forrige søndag stakk Leche, David og jeg til dormen for å møte Magnus og ei han hadde på besøk. Var siste kvelden til Magnus i New York for denne gang, så vi måtte nesten møte han og si hade.. Så på tv..skravla… Koselig kveld=)

Mandag møtte jeg Magnus og Anne igjen.. Sa hade igjen! =(
På mandagskvelden tok vi det heeelt med ro.. Leche, David og jeg lå langflate på sofaen, med pretzels, brus og Pearl Harbor på tv’n. Chill tv-kveld=)

Tirsdag kveld. Kino=) Ny skrekkfilm som hadde kommet ut; ”Drag me to hell”, så David, Leche og jeg dro for å se den.. Jeg hyla og skreik, og David skvisa handa mi noen ganger han og…tror han skvatt greit noen ganger..hehe=) Skikkelig creepy film!

Onsdag var jeg flink og fikk unnagjort klesvask, handling av diverse ting, osv.. Deilig å få unnagjort!
Onsdag kveld tok vi noen øl her.. David, Leche og meg. Også kom Anne, og Ben fra dormen. Morsom kveld=)
Meg, David og Anne onsdag kveld.. :)
Anne, Leche og Ben hos David onsdag kveld=)

Torsdag kveld brukte David og ”onkelen” hans, Rene, på å legge nytt tak på rommet til David. Mens de var flinke og sysla med det, satt jeg og slappa av med pc’n min.. =)

Fredag.. Øl og biljard her=) David, Leche og meg, som vanlig..hehe.. Og Rene, tanta Brenda, og sønnen til venninna hennes og kompisene hans.. =)

Lørdag, i går, gikk som sagt med til et besøk på Coyote Ugly-baren=)

I dag, søndag, chiller jeg bare.. Er sol og fint. Stakkars David må lese til eksamen..
Jeg har kun èn uke igjen her, og den skal NYTES!! =)

I love New York!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar