mandag 15. juni 2009

Aller siste helga + hjemreise :(

Så var den der, den aller siste helga.. I skrivende stund er den over for lengst, og jeg sitter godt plassert foran pc'n hjemme på Rånåsfoss. Over er New York oppholdet mitt, med alle opplevelsene, og minnene...som jeg vet er og blir memories of a lifetime!

Siste helgen var som følger: Fredag dro David og jeg til Kingsborough College igjen..jeg slang meg på han da han skulle dit for å registrere seg for sommerskole og høstsemesteret.. Etter det tok vi bussen til jobben hans, plukka opp sjekken hans, samt en svææær pose gratis popcorn (han jobber jo tross alt på en kino)..hehe.. Så traska vi oppover 5th ave i Brooklyn, i solskinn, med popcorn, mens vi skravla, stoppa og småhandla i noen butikker..osv. Kos=)

Så bråbestemte David seg for at jeg måtte få hilse på den ene bestevenninna til han og Leche, Ashely, før jeg stakk over sjøen, så vi gikk til henne. Moren åpnet opp.. Koselige folk. =) Og moren var jo helt i hundre over at jeg var norsk, for det var nemlig bestefaren hennes og...så praten gikk lett! Værtfall etter at hun lagde drinker til oss i tillegg=) NAM!! Leche kom og etter hvert...ble der nesten hele kvelden, før vi stakk tilbake til Davids hus og lagte norske taco's. Var vel ikke spiseklare før like etter midnatt disse tacosene..menmen=) Godt var det!

Drinken moren til Ashely lagde til meg:) Yummy!

Lørdag morgen.. Lagde oss goood frokost, og så gikk vi online og bestilte norgesbillett til David..=) YEY!!!!! Så i august kommer han til Norge et par uker. Skal bli helt utrolig konge! Gleder meg masse. Har vært planlagt lenge, men deilig å endelig ha det i boks! =)

Lørdagskvelden måtte David jobbe.. Jeg brukte tiden på å gjøre det siste jeg måtte av ærend, og å pakke. Kjøpte suvernirer, blomster til foreldra til David, fremkalte bilder, osv, osv.. Fikk også skvisa inn litt tid med Davids familie. Det var nemlig fightnight (stoooor greie her), og han ene bokseren var fra Puerto Rico (enda større greie!), så de var en svær gjeng oppe som drakk øl, spiste morens hjemmelagde spanish tacos og så på fightnight.. Engasjerte ja=)

Blomster til moren og faren til David! =)

Så kom David hjem... Han, jeg og Leche gikk over til nabo Heidi, hvor andre nabo George satt og tok noen drinker. Vi hang oss på=)

Utenfor Heidis house lørdag kveld=)

Søndag var reisedagen.. :( David, Leche og jeg gikk til Faros og spiste frokost. Så gikk vi til hjørnebutikken ved dormen for å si hade til Ahmed og Alex.. Så gikk vi hjem, lempa koffertene i bilen, jeg tok farvel, og David kjørte meg til JFK International Airport.. Leche ble og med=)

Frokost @ Faros=)

David og meg på Faros=)

Det ble et skikkelig tårevått farvel fra min side. Huff..
David og meg utenfor flyplassen!
Hele turen hjem ble egentlig tårevåt!..vondt å dra fra en by man er blitt så glad i, med mennesker i som man har blitt så glad i.. :( But I'll be back...I'll be back again!! ;
Turen hjem gikk fint, bortsett fra $45 betaling pga overvekt i den ene kofferten, dårlig internett-opplegg på Heathrow i London, hvor jeg forøvrig og hadde five hours to kill.. Great! ;p

Så nå sitter jeg her da, med skikkelig blanda følelser.. Mamma, pappa og yngstebror møtte meg på flyplassen, var så godt å se dem igjen..samt eldstebror som kom hjem senere.. Møtte og Marte i kveld, og skal møte de fleste av vennene mine denne uka..blir bra=) Men samtidig savner jeg allerede New York, og David.. :(

For øyeblikket har jeg faktisk vært våken i straks 30 timer.. syykt as. Men har ikke klart å sove. Først nå jeg begynner å bli trøtt.. :)
Rart å være hjemme igjen..stillheten her er sinnsyk i forhold til storbyen NYC! Var også veldig moro å kjøre bilen min igjen i sta. =) Her er alt som det alltid har vært..It's like I never left! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar