torsdag 25. oktober 2012

Valgets kval

GOD MORGEN!
Her er klokken 8.15 om morgenen, og jeg har allarede vœrt oppe i snart 4 timer. Jeg har nemlig altfor mye å gjøre de neste par dagene til at jeg kan bli liggende under dyna for mange timer av gangen. Jeg har en oppgave som skal inn innen lørdag i en av markedsførings klassene mine. Det er en paper som skal skrives om trender innen advertisement, og ironisk nok skriver jeg om advertisement på blogger, og hvordan store bloggere lever av kun blogging pga reklame på sidene sine.

Anyway, jeg må så og si skrive ferdig oppgaven i dag, for i morgen starter dagen med frisørbesøk, før bikkja skal til barnevakten og vi skal til Myrtle Beach. Der går nemlig årets Marine Corps Ball av stabelen i morgen kveld. Spennende!

Men i den anledning har jeg klart å kjøpe meg to kjoler! Noe som har gjort valget veldig vanskelig, for jeg liker begge kjolene på forskjellige måter. Jeg tror valget er tatt, etter at jeg har spurt haugevis av venninner, familie medlemmer osv om meninger og de fleste synes jeg burde velge den til venstre:
Hva synes dere?!?

Den til venstre var den jeg originalt kjøpte til ballet da jeg var i New York i september, men forrige helg så jeg den til høyre og falt litt for den og, så da kjøpte jeg den og.. Hmm. Og det har bare gjort valget vanskeligere. Men majoriteten sier den til venstre ser mest elegant ut og best ut på meg, så det er den jeg lener meg mot å velge nå.. ;-)


Anyway, jeg må avslutte både oppgaveskriving og blogging for nå.. Starter på jobb om 40 minutter og jeg sitter fortsatt i morgenkåpa. Iiiik. Blogges!



-C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar