torsdag 8. september 2011

Friluftsmennesker vi seh!

Hejhej! Jeg synes ukene bare flyr avgårde jeg...i morgen begynner helgen igjen. Eller, helgen begynte i dag for oss. Stakkars mannen min har nemlig trukket alle fire visdomstennene sine i dag, så han fikk fri i morgen.
Jeg kjørte han på jobb i dag, dro hjem, var i dyrebutikken og handlet diverse greier til Harry, slapp av Harry hjemme, og dro til basen igjen. Hentet David på basen der uniten hans holder til og kjørte han til tannlegen på basen. Så surret jeg rundt i 2-3 timer mens jeg ventet på han, før jeg hentet han igjen og vi dro hjem. :-)
Har stort sett bare vœrt hjemme siden, med unntak av et par timers storhandling på Walmart nå i kveld..
Vi skal nemlig på campingtur i helgen, så vi måtte handle masse greier...telt, fiskestenger med tilbehør, campingstoler, fiskelisens... Jah, hele sullamitten egentlig. Mangler noen ting, blant annet kjølebag osv, som vi må kjøpe i morgen, og så bœrer det avgårde. Skal ikke så langt avgårde da. Planen var å dra til en campground som lå ca. 2,5 timer unna her, men vi skal dra sammen med Heather, Rob og lille Kyree, og lillemann har vœrt litt klein i dag, så de ville holde seg litt i nœrheten, og det synes jeg er helt greit og, siden gutten min har tannverk-tendenser.. ;)
Men jeg tror dette blir veldig bra! Har hatt lyst til å dra og campe et sted lenge nå. :-)

Se, til og med Harry er klar:
...han har fått på seg redningsvest for anledningen, så han er helt klar for fisking og kanoturer. Jeg var og kjøpte den før i dag, og han er så nusselig i den! Tjihi.. :-)

Men nå må jeg nesten avslutte her. Lang dag i morgen.. Gleder meg!
Vi blogges over helga..i mellomtiden skal vi vœre friluftsmennesker!


Ha en flott helg alle sammen! <3

-the cam-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar