mandag 23. februar 2009

The last few days.. =)

- Vors på rommet til Hanna og Ioana søndag kveld med en liten gjeng fra skolen. Tur på Denny's etter det.

- Shopping på Century 21 i 86th street her i Brooklyn på Presidents Day (16.feb). Skulle visst vært ekstra mye salg denne dagen, og Century 21 skulle være 'THA PLACE' å handle.. Merket egentlig ikke så mye til noen av delene, men vi fikk oss da værtfall en tur ut, Anne, Ioana og jeg. Og vi hadde en hyggelig thai-lunsj og mens vi var der:)

Ioana, meg og Anne spiser thai-lunsj på Presidents Day.
På kvelden slappet vi maks av på dorm'en.. Spilte biljard og tok livet med ro=)

- Møte med verdens kuleste foreleser, Ragnhild Fjellro, tirsdag. Hun begynte timen hun skulle ha med klassen vår, med å be oss alle sammen si navnet vårt, hvor gamle vi var, hvor vi var fra, hva slags bakgrunn vi hadde mht. skole osv, og hvem den første vi klina med var og når (!!!). Haha!! Hun ville løsne stemningen.. Og her kom det mange rare historier, som resulterte i MYE latter! =) Artig dame, som virker veldig kunnskapsrik.. Tror jeg kan lære mye av henne!

- Tirsdag kveld ville Josh ha med Anne, James og meg på en rockepub i Greenwich Village, The Bitter End, hvor noen venner av en venn av han skulle opptre med et band. Flere bra band som spilte, og kvelden ble veldig hyggelig:) Magnus og Ida fra skolen kom også innom etter hvert:)
Josh og James på The Bitter End.


- Chinese-middag med Ioana, og rolig kveld opp ved biljardbordet (hvor jeg kicker ass om dagen, btw. hehe..) onsdag.

Ioana og jeg spiller biljard.

- Langdag på skolen torsdag. Skrivekurs (hvordan skrive akademiske tekstoppg, osv) samt mediefag.

- Hamburger med medieklassene torsdag kveld. Birte (både elev og ansatt ved skolen) synes vi burde ha en kveld sammen. En slags bli bedre kjent-kveld. Så da ble det hamburgere og øl på restauranten "Kennedy's", uptown Manhattan. Kjempegode burgere der:) Etterpå var vi en gjeng som dro videre til en pub. Foreleserne, Ragnhild og Sveinung, ble også med ut. Nok en gang; Jeg har vært heldig med foreleserne mine=) Magnus er nok enig med meg, for han sa faktisk at om 15 år, skulle kona hans være sånn som Ragnhild! Hehe..Kult sagt!=)
Burgerkvald med klassen: F.v. Nina, Silje, Malin, meg og Magnus.

Var innom et par pub'er, før vi tok forholdsvis tidlig kvelden og dro tilbake til Brooklyn=)

- Helgen gikk med til clubbing.. Dette kommer det eget innlegg om=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar